دیجی اسکریپت

یک راه حل مناسب برای همه – باران وب | دیجی اسکریپت

یک راه حل مناسب برای همه – باران وب
[ad_1]

محاسبات ابری چیست ؟

محاسبات ابری (یا ابر ذخیره سازی) فرایند ذخیره سازی اطلاعات آنلاین و آن را به دست آوردن محبوبیت به دلایل مختلف. این یک راه امن برای ذخیره اطلاعات و داده ها با رمز محافظت شده است, می توان آن را به راحتی با دیگران به اشتراک گذاشته می’t به دست آسیب دیده و یا به سرقت رفته و در آن طول می کشد تا هیچ فضای فیزیکی بر روی کامپیوتر شما.

تا به حال اطلاعات ذخیره شده بود از لحاظ فیزیکی بر روی دیسک های سخت, درایو یا درایوهای فلش. حرکت نزولی این است که آن را طول می کشد تا فضا برای ذخیره اطلاعات وجود دارد همیشه خطر مواد گرفتن از دست, آسیب دیده و یا به سرقت رفته و اگر شما می خواهید برای به اشتراک گذاشتن آن شما را مجبور به کپی و به نوعی با خیال راحت آن را به شخص دیگری در مکان های مختلف.

مزایای بسیاری وجود دارد که محاسبات ابری را ارائه می دهند از جمله:

ابر ذخیره سازی به شما ارائه می دهد به همان اندازه و یا به عنوان کمی به عنوان شما نیاز دارید-و شما تنها پرداخت میزبان برای آنچه که شما با استفاده از. این شما صرفه جویی در پول و بزرگ برای کسب و کار است که ممکن است نیاز به فضای بیشتر می گویند در زمان های شلوغ و فضای کمتری را در خارج از فصل بار.

هر مورد نیاز تعمیر و نگهداری مراقبت از میزبان بنابراین شما don’t نیاز به یک بزرگ این بخش است.

دسترسی به فایل های خود را در هر زمان از هر دستگاه

شما ممکن است دسترسی به اسناد و برنامه های, قالب, و دیگر برنامه های کاربردی ارائه شده توسط شرکت میزبان. سود اصلی این است که شما don’t را به دانلود هر چیزی بر روی کامپیوتر شما … it’s همه در میزبان’s سایت. این موجب صرفه جویی در فضا بر روی کامپیوتر خود را در حالی که همه چیز شما نیاز است فقط با یک کلیک دور.

رمز عبور محافظت از فایل های خاص و پوشه ها به نگه داشتن آنها را خصوصی و به اشتراک گذاری آنها را با تنها کسانی که شما را انتخاب کنید.

چگونه می توانم شروع کنم ؟

به استفاده از محاسبات ابری برای بار اول شما باید تصمیم بگیرید که در یک میزبان. این ابر رایانه شرکت است که ساخت و حفظ و حفاظت از ‘cloud’ که در آن اطلاعات خود را ذخیره خواهد شد. محاسبات ابری شرکت های ارائه یک آرایه وسیعی از خدمات و محدوده می تواند تا حد زیادی در قیمت می باشد. برخی از آنها رایگان و برخی از آنها به عنوان کمی به عنوان $ ۱ ماه و هنوز هم دیگران می تواند شارژ بیش از ۵۰ دلار در سال است. این مهم است که برای انتخاب میزبان است که حق را برای کسب و کار شما.

در اینجا ۳ محبوب ترین ابر رایانه شرکت:

گوگل درایو- گوگل’s سرویس رایگان است برای اولین ۱۵GB فضای. همچنین, آن را نه تنها ذخیره داده های خود را, اما همچنین به شما ارائه می دهد گزینه ای را برای ایجاد, ویرایش, فروشگاه و به اشتراک گذاری تصاویر و موسیقی و فایل های و فرم های. می توان آن را با استفاده از Google Docs-آسان برای استفاده از قالب ها برای کمک به شما در ایجاد بهترین اسناد و مدارک.

DropBox به- آنها رایگان و نسخه پرداخت می شود. Dropbox فوق العاده امن و شما می توانید رمز عبور محافظت از دسترسی به پوشه های خاص به مردم را انتخاب کنید به طوری که آنها نگاه کنید تنها چیزی که آنها نیاز به دیدن و هیچ چیز دیگری. زندگی می کنند چت و تلفن پشتیبانی نگاهی به حدس و گمان از راه اندازی سایت خود ،

JustCloud- ارائه رایگان و پرداخت حساب-به عنوان کمی به عنوان $ ۳٫۹۵ یک ماه-این شرکت ارائه می دهد آسان کشیدن و رها کردن سفارشی سازی بانک رمزگذاری درجه و توانایی همگام سازی رایانه های مختلف به طوری که شما باید ۱۰۰% دسترسی به فایل های خود را در همه زمان ها.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.