دیجی اسکریپت

۱۸ تکنیک طلایی جهت ساخت بک لینک برای موفقیت سئو در سال ۲۰۱۸ – نتمارکو – باران وب | دیجی اسکریپت

۱۸ تکنیک طلایی جهت ساخت بک لینک برای موفقیت سئو در سال ۲۰۱۸ – نتمارکو – باران وب
[ad_1]

علاوه بر این پس از انتشار مقاله در وبلاگ، آن ها را به سایت های معتبر که دایرکتوری معتبری نیز دارند، ارسال کنید. وقتی سایتی به شما لینک می دهد، در اصل تایید می کند که سایت شما معتبر است، به همین علت بهتر است از سایت های معتبری که در حوزه کاری ما تخصص دارند، بک لینک بگیریم. روشن است، نه؟ یک وبلاگ میسازید و از آن به سایت خود لینک میدهید. در این مقاله از سایت آموزی قصد داریم شما را با سئو خارجی وبسایت و تاثیر آن در ارتقا و توسعه سئوی وبسایت آشنا کنیم. اگر قصد خرید بک لینک انبوه دارید شاید استفاده از وب سایت سئو ارزان برای شما مفید باشد. اگر نمیدانید که در کدام مراحل سئو سایت به افزودنیهای مجاز نیاز دارید و در چه برههای باید دست به دامان بک لینک قوی شوید، ادامهی این مطلب میتواند گرهای راهگشا از شما باز کند. با انجام این کار شما می­توانید با سایر وبلاگ نویسانی که در همان زمینه­ای که شما مطلب می نویسید کار می­کنند آشنا شوید و با آنها ارتباط برقرار کرده و آنها را از پست های بعدی خود در وبلاگتان مطلع سازید و از آنها لینک دریافت کنید. اگر انجام کارهای مرتبط با سئوی خارجی(seo off page) طبق اصول سئو و در چهار چوب صحیح در بستر دانش و تجربه انجام شود، نتیجه مطلوبی خواهد داشت، سئو خارجی مانند شمشیر دولبه است یعنی همان قدر که می تواند برای یک سایت مفید باشد می تواند مضر نیز باشد و باعث شود یک سایت جایگاه خود را از دست داده و با افت رتبه مواجه شود که جبران این مشکل حتی از سئو کردن یک سایت نوپا سخت تر است.

مدیران بازاریابی و تبلیغات کسب و کارهای آنلاین، از این امکان برای بالا بردن ترافیک سایت استفاده کرده که این امر به بهبود سئوی سایت نیز کمک خواهد کرد. قبل از اینکه به طور گسترده اقدام به ساخت بک لینک نمایید باید وبسایت خود را به طور کامل آماده برای دریافت بک لینک نمایید، در واقع لینک سازی یکی از روشهای موثر در سئو خارجی محسوب می شود که باید و نبایدهای آن براساس آپدیت الگوریتم پنگوئن پیچیده تر می شود. با تولید ویدیوهایی مرتبط با فعالیت وب سایت و معرفی محصولات و خدمات خود، کاربران و مخاطبین بیشتری را به سمت وب سایت خود جذب نمایید. تولید محتوای مناسب در ارتباط با معرفی خدمات، تخفیفات دوره ای، برگزاری جشنواره، قرعه کشی و … قانون شماره دو عقل سلیم است، هر کسی که به مقاله خود اهمیت می دهد، از کلمه سرمایه گذاری غافل نخواهد شد، زیرا این یک کلمه کلیدی مناسب است و نگران نباشید ، گوگل به اندازه کافی باهوش است تا اهمیت کلمات کلیدی را مشاهده کند. در ابتدا نیاز است تا سئو کار پایه اولیه سایت را بر مبنای تکنیک های سئوی داخلی بنیان گذاری کند و سپس به سراغ سئو خارجی رود.

همانطور که می دانید سئو به معنای واضح و روان برای بهینه سازی سایت های اینترنتی به کار می رود. رپورتاژ آگهی در تبلیغات اینترنتی به عنوان گزارش یا مصاحبه ای برای معرفی برند یا شخص در سایت های خبری و پربازدید درج می شود. گاهی حتی می توانید درخواست کنید که نام برند را به سایت شما لینک کنند، چرا که نه! اگر در اطرافیان خود کسی را دارید که همیشه عادت دارد پول خود را بیهوده خرج کند و هر چیز غیر ضروری ای بخرد قطعا تایید این فرد آن چنان تغییری در اعتماد شما به آن محصول جدید ایجاد نمی کرد. پس همیشه بکلینکهای سایتتان را در نظر داشته باشید تا دچار چنین مشکلاتی نشوید. دلیلش هم این است که همیشه و همه جا باید حواستان به این موضوع باشد. یکی از دلایل آن تغییراتی است که الگوریتم گوگل برای بک لینک ایجاد کرده است. از وبلاگ نویسان و اینفلوئنسرها در صنعت خود بخواهید که از محصولات و سرویس های شما استفاده کرده و نقدی از آن بنویسند.

GMB پروفایل هایی است که در نتایج برتر “snack pack” گوگل و در بالای نتایج جستجو با هدف جستجوی محلی، دیده میشوند. به این ترتیب زمانی که کاربران موضوعی که سایت شما در مورد آن محتوایی تولید کرده است را سرچ می کنند،، سایت شما در نتایج اولیه گوگل ظاهر می شود. ریپورتاژ یا محتوای حمایت شده در صورتی که با رعایت اصول نگارش رپورتاژ آگهی تهیه شده باشند، مخاطب در برخورد اول متوجه جنبه تبلیغاتی ان نشده و صرفا به عنوان یک محتوای آموزشی آن را مطالعه خواهد کرد. انتشار عکس در این سایتها نیز به سئو خارجی سایت شما کمک می کند و کاربران با مشاهده آن عکس وارد سایت شما شوند که خود ورودی سایت شما را افزایش می دهد. استفاده از این محتواها در وب سایت هایی مانند یوتیوب و آپارات نیز آمار بازدید سایت را بالا خواهد برد. و باز هم مانند سایت قبل نقطه قوت آن فروش بک لینک در سایت های ایرانی است.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.