دیجی اسکریپت

۱۹ سایت فریلنسر ایرانی و خارجی برای کسب درآمد دلاری و ریالی | دیجی اسکریپت

۱۹ سایت فریلنسر ایرانی و خارجی برای کسب درآمد دلاری و ریالی
[ad_1]

کسب درآمد Freelance
کسب درآمد Freelance

یکی از موضوعات داغ این روزهای دنیای اینترنتی کسب درآمد از طریق وب‌سایت‌های گوناگون است. اگر شما هم تا حدودی با این موضوع آشنا هستید و به دنبال کسب درآمد از طریق آزادکاری هستید، باید یک سری اطلاعات در خصوص سایت فریلنسر داشته باشید. امروز قصد داریم در این مقاله برای شما ۱۹ وب‌سایت ایرانی و خارجی معرفی کنیم که می‌توانید از آن‌ها به‌صورت دلاری و ریالی کسب درآمد داشته باشید. پس اگر می‌خواهید به‌صورت فریلنسری درآمد داشته باشید با این مقاله همراه باشید.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

سایت فریلنسر چیست؟

خب قبل از اینکه بریم سراغ معرفی وب‌سایت می‌خواهیم یک تعریف کلی از وب‌سایت‌هایی که به‌صورت فریلنسری کار می‌کنند برای شما بگوییم. به‌صورت کلی به وب‌سایت‌هایی فریلنسری گفته می‌شود که هر دو طرف یعنی کارفرما و کسی که به دنبال کار است در این سایت‌ها پیشنهاد‌های کاری خود را ارسال می‌کنند و هرکسی که مایل باشد یکی از این پیشنهاد‌ها را انتخاب می‌کند.

شما در این سایت‌ها می‌توانید به‌راحتی به درآمد برسید، به‌عنوان‌مثال اگر شما یک طراح سایت هستید می‌توانید به‌راحتی با استفاده از این سایت‌ها اولین پروژه‌های خودتان را بدون دردسر به‌دست بیاورید.

اگر شما بتوانید از کارفرمایان مختلف، پروژه‌های متفاوتی بگیرید، قادر خواهید بود مهارت‌های خودتان را بهبود ببخشید و در مدت‌زمان کوتاهی در کار خود پیشرفت کنید. به یاد داشته باشید که هرچه این کارفرمایان، شرکت‌های معروف‌تری داشته باشند شانس شما برای کسب درآمد بیشتر است و افراد به شما اعتماد بیشتری خواهد داشت و پروژه‌های بزرگ‌تری به شما خواهند سپرد.

خب حالا بریم سراغ معرفی ۲۱ سایت بسیار کاربردی و مهم درزمینهٔ کسب درآمد فریلنسری.

جوابگو (یک معرفی زودتر از موعد)

جوابگو یک سایت فریلنسری کاملا ایرانی است، که توسط میهن وردپرس راه‌اندازی شده است. تفاوت اصلی که این سایت با دیگر سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند این است که در حال حاضر هیچ پورسانتی از طرفین دریافت نمی‌کند.

لوگو سایت جوابگو
لوگو سایت جوابگو

به این صورت که شما چه به‌عنوان کارفرما و چه به‌عنوان کسی که کار را متقبل می‌شود نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نخواهید داشت و می‌توانید به‌راحتی از این طریق کسب درآمد داشته باشید.

در این سایت کارگزار و کسی که به دنبال کار است می‌توانند به‌راحتی با یکدیگر در ارتباط باشند و بهترین انتخاب را به‌دلخواه خودشان داشته باشند. درواقع شما در این سایت می‌توانید به‌صورت ریالی به درآمد ایده آل خود برسید.

نکته: تاریخ شروع به‌کار سایت جوابگو ۲۰ مهر ۱۳۹۸ خواهد بود. منتظر باشید. 🙂

پونیشا

یکی دیگر از سایت‌های ایرانی که توانسته درزمینهٔ فریلنسری به جایگاه خوبی دست پیدا کند، پونیشا است. این سایت درواقع یک بستری برای متخصصان و کارفرماها ایجاد کرده است که بتوانند به‌راحتی با یکدیگر در ارتباط باشند.

اگر شما به دنبال یک فرد متخصص برای انجام پروژه‌های شرکت خودتان هستید و یا اگر یک متخصص هستید و درصدد کسب درآمد هستید ولی نمی‌دانید از کجا باید پروژه‌های جدید پیدا کنید، این سایت انتخاب مناسبی برای شما است.

صفحه اصلی پونیشا
صفحه اصلی پونیشا

نمونه‌های طراحی که در این سایت وجود دارد کار را برای شما راحت می‌کند و کارفرما می‌تواند با اعتماد بیشتری پروژه‌های خودش را به شما بسپارد. کسب درآمد در این سایت به دلیل ریالی بودن آن بسیار ساده است و برای افرادی که در ایران زندگی می‌کنند یک نقطه قوت به‌حساب می‌آید.

پارس کدرز

سایت بعدی که قصد معرفی آن را به شما داریم، سایت فریلنسری پارس کدرز است. عملکرد این سایت دقیقاً مانند دو سایت قبلی است. پارس‌کدرز یک رابط بین تقاضا و اجرا است که هر دو طرف را در یک محیط امین با یکدیگر آشنا می‌کند تا بتوانند به‌راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

صفحه سایت پارس کدرز
صفحه سایت پارس کدرز

به‌صورت کلی اگر در کار خود ماهر هستید و نمی‌دانید از کجا باید یک پروژه پول‌ساز به‌دست بیاورید، این سایت گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شما است. همچنین این سایت کمک بسیار زیادی هم به افراد برای پیدا کردن یک متخصص برای انجام پروژه‌ها می‌کند.

سایت فریلنسر Upwork

یکی از اتفاقات بی‌نظیری که ممکن است برای کاربران این سایت پیش بیاید، کار کردن با سایت‌های بسیار بزرگی مانند مایکروسافت، Airbnb و Dropbox است. سایت Upwork یک بستر بسیار مناسب برای افرادی است که به دنبال انعطاف‌پذیری در مشاغل خودشان هستند.

سایت Upwork
سایت Upwork

پس اگر می‌خواهید تجربه یک استخدام جذاب داشته باشید و بتوانید به‌صورت دلاری از تخصصتان درآمد کسب کنید، Upwork یک انتخاب بسیار مناسب برای شما است. این سایت می‌تواند شما و مهارتتان را به چالش بکشد.

The Creative Group

سایت فریلنسر The Creative Group یکی از برترین سایت‌های فریلنسری در خارج از ایران است. بنابراین اگر به‌ دنبال کسب درآمد دلاری از طریق مهارتتان هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم به این سایت سر بزنید.

این سایت به‌اختصار TCG نامیده می‌شود و شما زمانی که وارد آن می‌شوید با یک صفحه مشابه تصویر زیر مواجه می‌شوید. شما در این سایت امکان این را دارید که یک رزومه یا نمایه LinkedIn را بارگذاری کنید تا به دنبال کار بگردید و بتوانید پروژه‌های مختلف را مشاهده کنید.

وب‌سایت The Creative Group
وب‌سایت The Creative Group

Skyword

سایت Skyword، درزمینهٔ محتوا فعالیت دارد. اگر شما نیز به دنبال این هستید که درزمینهٔ تولید محتوا به‌عنوان فریلنسر، در یک سایت خارجی فعالیت داشته باشید می‌توانید به این سایت مراجعه کنید.

شما این امکان را دارید که در این سایت به‌عنوان، استراتژیست آزاد محتوا، مدیر سرمقاله و هر مورد دیگری که به تولید محتوا مرتبط باشد ثبت‌نام کنید.

موردی بسیار حائز اهمیت در این سایت سرویس‌دهی به کاربران در ۲۷ کشور مختلف است. پشتیبانی این سایت از ۱۳ زبان متفاوت باعث شده تا افراد زیادی به سمت آن روانه شوند.

Guru

در حدود ۳ میلیون فریلنسر از این وب‌سایت برای به‌دست آوردن پروژه‌های جدید و یا سپردن پروژه‌های خود به افراد متخصص استفاده می‌کنند.

وب‌سایت Guru
وب‌سایت Guru

اگر شما هم می‌خواهید در کنار این ۳ میلیون به فعالیت بپردازید باید در سایت Guru ثبت‌نام کنید. این سایت برای افرادی درزمینه‌های توسعه وب، معماری و یا نوشتن مهارت دارند، گزینه‌ی بسیار مناسبی می‌باشد.

FlexJobs

در این وب‌سایت فرقی ندارد شما در کدام نقطه از جهان هستید، FlexJobs درواقع مشاغلی را از سراسر دنیا و نقاط مختلف به‌صورت فریلنسری جمع‌آوری می‌کند.

اگر شما به این سایت وارد شوید مسلماً ترغیب می‌شوید که یک بار هم که شده کارهای فریلنسری را امتحان کنید. وب‌سایت FlexJobs نه تنها بستری برای کارهای فریلنسری است بلکه فعالیت‌های عمده‌ای نیز برای جذب شدن افراد به این زمینه انجام می‌دهند.

صفحه اصلی سایت FlexJobs
صفحه اصلی سایت FlexJobs

البته شما برای اینکه بتوانید به اطلاعات کارفرمایان و پروژه‌ها دسترسی داشته باشید باید یک مبلغ مشخصی را به این سایت پرداخت کنید.

Nexxt

در سایت Nexxt جستجوی مشاغل به ۴ دسته کلی تقسیم‌بندی شده است، این ۴ بخش شامل: تمرکز شغلی، تمرکز محلی، تمرکز تنوع و تمرکز جهانی می‌باشد.

این دسته‌بندی‌ها ازاین‌جهت حائز اهمیت هستند است که شما می‌توانید پروژه‌های مرتبط و همسو بامهارت خودتان را امتحان کنید و درگیر مسائل و پروژه‌های غیر مرتبط نشوید.

سایت Nexxt
سایت Nexxt

Toptal

سایت Toptal تا حد زیادی به‌کاری که می‌کند مطمئن است، تا جایی که این وب‌سایت به شرکت‌هایی که در آن به‌عنوان کاربر فعالیت می‌کنند اطمینان می‌دهد که می‌توانند ۳درصد از برترین فریلنسرها را استخدام کنند.

اگر شما هم می‌خواهید جزء این ۳ درصد باشید همین‌الان دست‌به‌کار شوید و در این وب‌سایت ثبت‌نام کنید.

Aquent

ازجمله معدود سایت‌هایی که درزمینهٔ سایت‌های فریلسری جوایز مختلفی دریافت کرده Aquent است. این وب‌سایت به کاربران خود اهمیت بسیار زیادی می‌‌دهد، تا جایی که اگر کاربر به‌عنوان یک کارگزار یا کسی که می‌خواهد یک پروژه را بر عهده بگیرد از قسمت کار خود باخبر نباشد می‌تواند باراهنمای حقوقی این شرکت در ارتباط باشد و با اطلاعات کافی، کار خود را شروع کند.

این سایت، ایده‌ها و اهدافی که خلاقانه باشند و یا درزمینهٔ بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ باشد را پشتیبانی می‌کند. بدون شک یکی از شگفت‌انگیزترین سایت‌های فریلنسری Aquent است.

صفحه ثبت نام سایت Aquent
صفحه ثبت نام سایت Aquent

99Designs

در سایت ۹۹Designs شما نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای برای مشاهده مقالات آموزشی پرداخت نخواهید کرد. تمرکز اصلی این سایت بر روی افراد ماهر درزمینهٔ طراحی است.

فرقی ندارد شما چه چیزی طراحی می‌کنید، حتی اگر آرم طراحی می‌کنید این سایت می‌تواند بستر مناسبی برای پیدا کردن پروژه‌های مناسب است.

Designhill

مسلماً پیش‌بینی هزینه، مورد بسیار مهمی در مشاغل فریلنسری سایت، شما به‌عنوان یک فریلنسر باید از میزان هزینه‌ی پروژه کاملاً باخبر باشید. مورد بسیار کاربردی در وب‌سایت Designhill این است که یک قیمت روشن و شفاف به مشتری اعلام می‌کند و کاربر می‌تواند با استفاده از آن، پیش‌بینی کند که طرح نهایی تا چه میزان هزینه در بر خواهد داشت.

سایت Designhill
سایت Designhill

این ویژگی درزمینهٔ طراحی بسیار اهمیت دارد و کاربردی است؛ چراکه در دنیای طراحی، پروژه‌ها باقیمت‌های بسیار مختلف در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.

Hireable

ویژگی بسیار منحصربه‌فرد این سایت این است که به افرادی که خارج از آمریکا و اروپا هستند نیز فرصت شغلی می‌دهد؛ درواقع همه افراد می‌توانند در این سایت ثبت‌نام کنند و از امکانات آن بهره ببرند.

Hireable یک سایت با رابط کاربری بسیار ساده است که تمامی انتظارات شما از یک سایت فریلنسری را پاسخ می‌دهد. توسط این سایت به شما توصیه‌های شغلی بسیار مفیدی ارائه می‌شود که کار شما را راحت می‌کند.

وب‌سایت Hireable
وب‌سایت Hireable

Simply Hired

یکی از ویژگی‌های مهم در خصوص سایت Simply Hired این است که افراد می‌توانند مشاغلی که به موقعیت جغرافیایی آن‌ها نزدیک است را مشاهده کنند. که البته این موضوع برای کاربران ایرانی چندان کاربرد ندارد.

همچنین شما این امکان را دارید که یک رزومه از وب‌سایت ایجاد کنید و چیزهای زیادی را از وبلاگ آن‌ها بیاموزید. همچنین این سایت یک سری ابزار را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید با استفاده از آن هزینه‌های پروژه را برآورد کنید.

Fiverr

یکی از قابلیت‌هایی که این سایت دارد، نشان دادن پروژه‌ها به عموم مردم است. به این صورت که مشتریان می‌توانند نمونه کارهای مختلف را مشاهده کنند و اگر از این پروژه‌ها رضایت داشتند، پروژه خود را به شما محول کنند.

درواقع این ویژگی بسیاری از مشکلاتی که ممکن است به دلیل اختلاف‌سلیقه دو طرف پیش بیاید را از بین می‌برد؛ چراکه کارگزار با یک پیش‌زمینه قبلی آن فرد متخصص را انتخاب کرده است.

سایت Fiverr
سایت Fiverr

وب‌سایت Fiverr یک سری دوره‌های رایگان نیز دارد که می‌تواند برای بهبود مهارتتان به شما کمک کند.

PeoplePerHour

سایت فریلنسر PeoplePerHour توانسته بیش از ۱٫۵ میلیون فریلنسر را به خود جذب کند. این سایت یک سیستم رتبه‌بندی برای کاربران خود در نظر گرفته که در این سیستم هر یک از کاربران دارای یک رتبه جدا می‌باشند.

شما باید سعی کنید مبلغی که برای پروژه‌ها در نظر می‌گیرید یک مقدار، معقول و به‌اندازه باشد تا افراد بیشتری مایل به همکاری با شما باشند و بتوانید به‌راحتی در پروژه‌های جدید استخدام شوید.

Writer Access

شما در این سایت هر آنچه به نوشتن ربط داشته باشد را پیدا خواهید کرد. سایت فریلنسری Writer Access، بهترین بستر برای نویسندگانی است که می‌خواهند پروژه‌های جذاب و پول‌ساز پیدا کنند.

شما ابزارهایی مانند تجزیه‌وتحلیل محتوا، بهینه‌سازی کلمه کلیدی و برنامه‌ریز محتوا را در این وب‌سایت در اختیار خواهید داشت که می‌توانید با استفاده از آن‌ها مهارت نویسندگی خود را تقویت کنید.

سایت Writer Access
سایت Writer Access

Crowded

الگوریتمی که در این سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد بسیار جذاب است. سایت فریلنسر Crowded، کار شما را تا حد بسیار زیادی راحت کرده است.

با استفاده از هوش مصنوعی که این سایت مورداستفاده قرار داده است، دیگر نیازی نیست شما برای پیدا کردن هر پروژه درخواست دهید. فقط منتظر باشید تا کارفرما با شما ارتباط برقرار کند. درواقع پروژه‌ها براساس قیمت، مهارت و تجربه در اختیار شما قرار خواهند گرفت. به همین راحتی!

موفق و پیروز باشید. 🙂

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.