دیجی اسکریپت

۳ ارزش های اصلی برای موفقیت یک محصول موقعیت – باران وب | دیجی اسکریپت

۳ ارزش های اصلی برای موفقیت یک محصول موقعیت – باران وب
[ad_1]

بنابراین شما می خواهید به دانستن در مورد, موفق, محصول موقعیت?

من درک می کنم که چگونه این مسئله تاثیر می گذارد شما و کسب و کار. در واقع من تا به حال همان موضوع بیش از حد زمانی که من شروع شد من است. بنابراین من صرف زمان به دنبال تکنیک های استفاده از به موفقیت و موقعیت من محصولات. پس از انجام پژوهش و من قطعا درک چگونه روی حیله و تزویر این موضوع می تواند برای شما.

بیشتر “من بیش از حد” کسب و کار شکست. شما را به ایستادگی کردن از جمعیت و در اینجا است که چرا.

اما در ابتدا پاسخ به این سوال… چه چیزی باعث می شود کسب و کار خود و متفاوت از رقبای خود را? جواب در حال حاضر ؟ که خبر خوبی است.

فکر می کنم در مورد این… این واقعیت است که کسب و کارهای دیگر شکست کمتر وجود دارد یعنی به اصطلاح رقابت به هم ریختن بازار خود را محل.

از دست دادن پول است نه باهوش و البته کلمه “ورشکستگی” اعتصاب خام عصب در همه درگیر. من درک می کنم. آخرین چیزی که همه ما می خواهیم برای رسیدن به آن نقطه در کسب و کار ما.

بنابراین در اینجا این است که بهترین راه برای اجتناب از این مشکل از ورشکستگی است. نگاه راه هایی برای موفقیت در موقعیت محصول خود رابه طوری که شما لازم نیست که هر گونه رقابت است. محصول خود را و یا خدمات منحصر به فرد است.

۳ اسرار این…VP, U. S. P و U. B. A

۱٫ گزاره ارزش –این دولت خود را از ارزش های اصلی شرکت. آنچه شما می خواهید می شود شناخته شده است. چه چیزی باعث می شود شرکت شما خاص ؟ نوشتن آن را بر روی یک تکه کاغذ. آن را باید بیش از ۴ احکام و حاوی هیچ کرک و هیچ پرکننده.

۲٫ پیشنهاد فروش منحصر به فرد –این دولت چه منحصر به فرد و متفاوت در مورد محصول یا خدمات شما. اگر شما از فروش یک محصول است که افراد دیگر به فروش بیش از حد. پیدا کردن یک راه برای اضافه کردن ارزش به خود را ارائه دهد. اضافه کردن چیزی است که باعث می شود پیشنهاد خود را منحصر به فرد.

۳٫ منحصر به فرد خرید مزیت –اگر ارزش افزوده است که می رود با خود محصول واقعا طنین انداز با مشتریان خود و سپس خود را U. S. P را فورا تبدیل خواهد شد خود را U. B. A. بنابراین پیدا کردن تا آنجا که شما می توانید در مورد درد خود را امتیاز.

در نهایت بهترین راه برای انجام این کار به آنها را بپرسید. آنها خوشحال خواهد شد که از شما گرفته اند از آن زمان به گوش دادن به نگرانی های خود را. این خواهد ساخت تفاهم و وفاداری مشتری است.

هشدار: این ۳ محصول اصلی موقعیت ارزش باید در تراز وسط قرار دارد. شما باید احساس متجانس با آنها. موفقیت پس از آن خواهد شد یک گام کوتاه به دور است.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.