دیجی اسکریپت

۳ دلیل معقول به استخدام بازیابی اطلاعات متخصصان – باران وب | دیجی اسکریپت

۳ دلیل معقول به استخدام بازیابی اطلاعات متخصصان – باران وب
[ad_1]

اگر شما صاحب یک کامپیوتر شما تقریبا قطعا تجربه مشکلات کامپیوتر از زمان به زمان. در برخی موارد این آسان خواهد بود به حل اما در دیگران آنها نیاز به کمک از خارج. یکی از خسته کننده ترین مشکلات این است که از دست دادن داده ها. این امر به ویژه در مورد اگر اطلاعات مهم و ضروری است به بهبود می یابند. مردم رویکرد شما برای کمک در این مورد می تواند تمام تفاوت به اینکه آیا یا نه شما می توانید اطلاعات خود را به عقب.

در اینجا سه دلیل که چرا شما باید همیشه برای بازیابی اطلاعات متخصصان است.

۱٫ شما هرگز می دانم آنچه شما در حال گرفتن از یک کامپیوتر فروشگاه.

آن را ممکن است به نظر می رسد مانند معقول راه حل, اما در واقعیت, آن می تواند منجر به بدتر مشکلات. تعداد بسیار کمی از کارکنان – اگر هر – باید دانش تخصصی در بازیابی اطلاعات مسائل و زمانی که آنها در یک کامپیوتر ذخیره کنید. آنها ممکن است سعی کنید برای حل مشکل خود را برای شما, اما آنها به خوبی می تواند تا پایان ساخت چیزهای خیلی بدتر – شاید حتی لاینحل در پایان.

۲٫ بازیابی اطلاعات متخصصان هستند که فقط متخصصان است.

به ما آموخته شده در بالا اگر شما می خواهید دانش تخصصی شما به دنبال آن در جای مناسب – و این است که به طور متوسط خود را در کامپیوتر ذخیره کنید. دنیای کامپیوتر است به طوری گسترده از آن خواهد شد غیر ممکن است برای هر فردی به فرد آن را همه می دانیم. در عوض ما باید متخصصان در همه زمینه ها از محاسبات که بدان معنی است که شما باید به دنبال کسی است که می داند همه چیز در مورد بازیابی اطلاعات.

۳٫ متخصصان می تواند به شناسایی و حل مشکل خود را سریع تر و با موفقیت.

احتمالا درست است می گویند برخی از کارشناسان کامپیوتر ممکن است قادر به بازیابی برخی از داده های خود را. اما آنها احتمالا از طریق یک سری از مراحل است که می تواند همه چیز را ده برابر بدتر است. هر گونه اطلاعات آنها را بازیابی می تواند از طریق محض fluke. متخصصان می دانید چه باید بکنید و چه به منظور شناسایی مشکل خاص شما. سپس آنها را از طریق مراحل درست برای بازیابی داده های خود را – و آنها حتی می تواند همه آن را به جای فقط برخی از آن. آنها همچنین ممکن است قادر به تعمیر دیسک سخت خود و یا دستگاه های دیگر به جای فرض آن را نمی خواهد کار کنه.

شما احتمالا می توانید ببینید که اگر شما می خواهید برای اطمینان از بازیابی اطلاعات کامپیوتر خود را, شما نیاز به مطمئن شوید که شما به حق مردم است. ممکن است کمی طولانی تر برای پیدا کردن قابل اعتماد و تجربه بازیابی اطلاعات متخصص به عنوان مخالف به ظاهر به کامپیوتر محلی خود را ذخیره اما نتیجه خواهد بود ارزش انتظار را دارد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.