دیجی اسکریپت

۵ راه اندازی درس های آنها را به't تدریس شما در دانشگاه – باران وب | دیجی اسکریپت

۵ راه اندازی درس های آنها را به’t تدریس شما در دانشگاه – باران وب
[ad_1]

پس از فارغ التحصیلی چیزی که بعد از ما می خواهم به انجام است مهمانی و جشن پیروزی. اما هیچ کس نمی خواهد به شما بگویم که چالش ها در واقع در طرف دیگر از زندگی دانشگاهی. امروزه هر جوانی می خواهد به یک کارآفرین اما شما می دانید چه ؟ مدرک خود را می تواند به شما یک فرصت برای ورود در دنیای شرکت های بزرگ اما مهارت های خود را به شما برای زنده ماندن. در حال یادگیری آنچه داده شده است در برنامه درسی است, اما اگر شما می خواهید به یک کارآفرین وجود دارد چند چیز آنها را به’t تدریس شما در دانشگاه.
اجازه دهید’s پیدا کردن این درس شما ممکن است یادگیری در دانشگاه
۱٫ مقابله با شکست
یک رهبر موفق چند بار قبل از او موفق! هر کارآفرین چهره شکست یک بار در طول عمر است اما این پایان یک زندگی. شکست یک فرایند مداوم است و با هر شکست شما می توانید حرکت بعدی خود را یکی از موفق. اما هیچ کس نمی خواهد به شما آموزش در کالج چگونه به آماده شدن برای شکست و یا برای گرفتن یک کار. این چیزی است که شما یاد بگیرند که در خارج از جهان که زندگی شما تست. در شرکت های بزرگ جهان, شکست بسیار چیز طبیعی اما چگونه شما مقابله با این همه تفاوت!
۲٫ جمع آوری پول
جمع آوری پول برای راه اندازی نیست و تکه ای از کیک! آن کاغذ بازی بسیار پیچیده است. بانک ها و سرمایه گذاران در انتظار شما را به ارائه یک طرح کسب و کار دقیق است که توصیف همه چیز در مورد این محصول چگونه کار می کند, چگونه آن را به تولید درآمد. بیشتر شما می توانید با مشورت با یک برنامه ریز مالی برای حسابداری و مشاوره مالیاتی. به عنوان این کمک خواهد کرد که شما را به مذاکره با سرمایه گذاران و بانک ها. هیچ کس خواهد شد به شما آموزش چگونه برای متقاعد کردن کسی برای سرمایه گذاری در کسب و کار شما. هیچ نگرانی! مهارت های قانع کننده قدرت توسعه با هر تلاش.
۳٫ فکر می کنم در خارج از جعبه
اغلب در مدرسه ما یک برنامه درسی برای هر موضوع. اما در خارج از مدرسه در یک شرکت جهانی ابهام قوانین است. اگر شما don’t شجاعت به سعی کنید چیزی جدید شما هرگز نمی خواهد آمد تا با چیزی منحصر به فرد است. در دنیای رقابتی, اگر شما می خواهید به سرب در صنعت شما نیاز به فکر می کنم در خارج از جعبه. در پایان بودن نوآورانه و خلاق کلیدی است.
۴٫ تبدیل شدن به یک رهبر
یک رهبر خوب است که هر کس’s فنجان چای! یک رهبر می پوشد بسیاری از کلاه و دستگیره بسیاری از مسئولیت های خود را. هر کارآفرین است که یک رهبر اما هر رهبر می تواند تبدیل به یک کارآفرین. شما برنده’t یاد بگیرند که چگونه به یک رهبر بزرگ در مدرسه یا کالج. در سفر زندگی خود درس و شکست را به شما بگویم آنچه در آن طول می کشد برای تبدیل شدن به یک رهبر بزرگ است.
۵٫ مدیریت زمان خود را
در دانشگاه شما یک پرنده آزاد شما می توانید لذت بردن از اوقات فراغت هر روز. که برنده’t اتفاق می افتد در دنیای شرکت های بزرگ. برای اجرای موفق راه اندازی, شما در حال رفتن به محل کار برای ۲۴/۷, مهم نیست چقدر خسته شما احساس می کنید. هنگامی که دوستان خود را در حال لذت بردن از یک ساعت یک مبارک don’t احساس ناراحتی در مورد تهیه یک طرح کسب و کار. در پایان, آن را همه چیز در مورد اولویت خوب خود را به قربانی کردن چند چیز برای دستیابی به اهداف.

رئیس‌جمهور به دفتر کار خود در پاستور بازگشت. Source link

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.