دیجی اسکریپت

۵ عادت بسیار نویسندگان موفق – باران وب | دیجی اسکریپت

۵ عادت بسیار نویسندگان موفق – باران وب
[ad_1]

آیا شما هنوز در تلاش برای رسیدن به این سطح از نوشتن است که شما می خواهید ؟ آیا شما خسته از چرخش چرخ های خود را? خود را با انگیزه و آماده به استفاده از همان ۵ نوشتن نکاتی که کارشناسان در این زمینه استفاده کرده اند موفق خواهد بود ؟ سپس این مقاله برای شما است. اگر شما چوب با این ۵ عادت بسیار موثر برای سال آینده شما تضمین شود و نزدیک به خود را به نوشتن اهداف از شما هستند در حال حاضر.

  • می خواهم به حق کتاب? سپس مطمئن شوید که به توجه به نکته نوشتن عادت #۱
  • می خواهید برای نوشتن بهتر است ؟ سپس مطمئن شوید که به توجه به نکته نوشتن عادت #۲
  • می خواهید به استفاده از سحر و جادو از خود نوشتن دستیار ؟ پس از اتمام نوشتن نکته عادت #۳
  • می خواهید برای پرش به ناشران حلقه و دریافت کار خود را متوجه شده است ؟ سپس عادات شماره ۴ و شماره ۵ را فشار شما در این جهت است.

پس بیایید شروع کنیم:

چگونه برای نوشتن یک کتاب با استفاده از نوشتن این نکته: عادت #۱

نوشتن هر روز. که ۷ روز هفته. اگر هدف شما این است برای نوشتن یک کتاب و سپس شما می توانید دستیابی به آن با قرار دادن کلمات خود را, افکار خود را روی کاغذ هر روز. قبل از شما آن را بدانید شما باید کاملا یک مجموعه ای از مواد است که شما می توانید استفاده کنید به جمع آوری کتاب برای اولین بار. اگر شما در حال نوشتن مقالات برای کمپین بازاریابی مقاله, سپس شما باید یک مجموعه ای از مواد برای استفاده و repurpose برای ترویج کسب و کار شما.

چگونه برای نوشتن بهتر است با استفاده از این نوشتن نکته: عادت #۲

نویسندگان بزرگ نیز حریص خوانندگان. را حداقل ۱ ساعت در هر روز به عنوان خوانده شده چیزی اما به عنوان خوانده شده با یک هدف. آن را یک ایده خوب به یک نوت بوک در دست خود را به طوری که شما می توانید نوشتن یادداشت ها و عبارات و کلمات و ساختار جمله دوست دارید از این مواد است که شما در حال خواندن. این کمک می کند تا شما در پیدا کردن صدای خود را, خود را, ریتم و سبک خود را.

توانمند سازی خود را ناخودآگاه دستیار با نوشتن این نکته: عادت #۳

ایجاد یک نوشتن روال. با نوشتن در همان زمان و در همان محل هر روز آن را می فرستد یک سیگنال به ذهن ناخودآگاه خود را که در آن زمان به کار و نوشتن مطالب شگفت انگیز زمانی که شما رفتن به آن محل. این برای تلفن های موبایل باور نکردنی, من می دانم. اما ذهن بسیار قدرتمند و ایجاد بزرگ نوشتن عادات مانند این اجازه می دهد تا شما را به تمرکز بهتر است.

شانس توقف تظاهر-با استفاده از این نوشتن نکته: عادت #۴

اصلا “بازی” به عنوان یک نویسنده. شما خوش شانس هستند که به نوشتن در این زمان در حال حاضر. در گذشته تنها گزینه واقعی برای یک نویسنده بود برای به دست آوردن منتشر شده در چاپ فرم از طریق یک مجله و روزنامه اسکریپت فیلم یا کتاب. امروز اینترنت اجازه می دهد تا شما را به انتشار مواد خود را آنلاین با چند کلیک ماوس. شما می توانید در وبلاگ خود و ارسال مقالات به دایرکتوری ها مقاله خود-انتشار به صورت چاپی یا الکترونیکی و همچنین روش های سنتی چاپ و نشر روش است که هنوز هم استفاده می شود. گزینه های خود را تقریبا بی پایان هستند. در ابتدا نه روح ممکن است پیدا کردن یا به عنوان خوانده شده مواد خود را; با این حال به شما به عنوان همراه شما بهتر خواهد شد نه تنها در نوشتن چیزهای که مردم می خواهند به عنوان خوانده شده, اما رانندگی ترافیک به مطالب خود را. این دانش می آید از طریق بازاریابی محتوا و مقاله استراتژی های بازاریابی.

نمی سقوط طعمه به نویسنده می دهد تا با نوشتن این نکته: عادت #۵

پایان هر قطعه از نوشتن شما شروع می شود. این سخت تر از آن برای تلفن های موبایل. نویسندگان معمولا یک مغز پر از ایده های است که آنها می خواهند به کشف. به عنوان یک نتیجه وجود دارد بسیاری از نیمی از بزرگ نوشتن قطعه است که هرگز نور روز را مشاهده کنید. درمان این پایان همه چیز را و سپس ارسال آن وجود دارد. گاهی اوقات شما می توانید استخدام ghostwriter به ایده خود آن را صیقل و تکمیل و آن را آماده برای انتشار. بار دیگر شما فقط باید به خودتان نظم و انضباط را به پایان برساند. اجازه دهید جهان می دانم که شما وارد کرده اند!

اما آنچه در مورد تمام کسانی که ایده های بزرگ? برو جلو و گرفتن فکر و الهام بخش است. نوشتن یادداشت ها و یا ضبط افکار خود را برای کسانی که اضافی پروژه های. قرار داده و آنها را در نسخه خود را از یک سرمقاله تقویم به طوری که شما باید یک مجموعه تاریخ برای شروع که نوشتن پروژه. هنگامی که تاریخ می رسد شروع به نوشتن پایان قطعه و سپس انتشار آن است.

با این ۵ نوشتن راهنمایی برای نوشتن یک کتاب و یا مطالب دیگر شما توسعه این نوع از عادات است که موفق کسب و کار مردم با استفاده از. خودتان را گول نزنند نوشتن یک کسب و کار است. و اگر شما می خواهید کسب و کار خود و برای حفظ شما به طوری که لذت بردن از این هدیه بیشتر, سپس شما باید ایجاد عادات که شما حرکت می کند و نزدیک به موفقیت است.

هر روز یک فرصت برای نوشتن بهتر از شما آیا در روز قبل از. این یک فرایند آن سفر و آن را به یک فوق العاده زیبا یک.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.