دیجی اسکریپت

۶ تا از بهترین افزونه های بررسی محصول در وردپرس | دیجی اسکریپت

۶ تا از بهترین افزونه های بررسی محصول در وردپرس
[ad_1]

بهترین افزونه های بررسی محصول در وردپرس

۶ تا از بهترین افزونه های بررسی محصول در وردپرس

آیا شما به دنبال بهترین افزونه بررسی محصول برای وردپرس هستید؟ اگر شما به طور منظم بررسی محصول خود را در وب سایت خود اضافه می‌کنید، می توانید از یک افزونه بررسی محصول استفاده کنید تا آنها را SEO friendly کنید. در این آموزش، بهترین افزونه های بررسی محصول را برای وردپرس به شما عزیزان معرفی میکنیم.

دلیل استفاده کردن از افزونه های بررسی محصولات در وردپرس

هنگامی که قصد خرید محصولی دارید در ابتدا کنجکاوید نظرات مشتریانی که قبلا آن محصول را خریدند بدانید و این امر سبب می شود شما سریعتر محصول دلخواه خود و بهترین محصول را انتخاب کنید.

بسیاری از صاحبان سایت وردپرس نظرات و بررسی خود را برای کسب و کارهای آنلاین ارسال می کنند. پس، شما می توانید یک نوشته ایجاد کنید و  نقد و بررسی محصول و نظرات کاربران را به عنوان یک پست منتشر و به نمایش بگذارید.

۱٫ WP Product Review Pro

WP Product Review بهترین افزونه بررسی وردپرس است. به راحتی میتوانید انتخاب کنید که چگونه نظرات را در وب سایت خود نمایش و مدیریت کنید. اضافه کردن یک بررسی محصول کاملا آسان است. هنگام نوشتن یک پست گزینه بررسی محصول را انتخاب کنید.

شما میتوانید نظرات و نقد بررسی کاربران راجب محصول را با استفاده از ابزارک در سایدبار نمایش دهید. همچنین میتوانید از آن برای جمع آ وری نظرات ارسالی توسط کاربر یا اجازه دادن به کاربران خود برای اضافه کردن امتیاز و نظرات خود در دیدگاه ها استفاده کنید.

۲٫ All in One Schema Rich Snippets

همانطور که قبلا گفتیم، بهتر است بررسی شما در فرمت SEO friendly باشد. این افزونه به شما اجازه می دهد تا انواع مختلفی از پست ها را با استفاده از فرمت rich snippets از جمله بررسی محصولات بنویسید.

همچنین این افزونه می تواند برای اضافه کردن مقالات، محصولات، دستورالعمل ها، نرم افزار و موارد دیگر استفاده شود.

۳٫ WP Review Pro

WP Review یکی دیگر از گزینه های عالی برای اضافه کردن بررسی محصول در وردپرس است. این افزونه برای کاربران مبتدی مناسب است. پس از فعال سازی افزونه، یک پست جدید اضافه کرده و نوع بررسی را انتخاب کنید.

این افزونه از سه نوع بررسی ستاره ها، امتیاز ها و درصد پشتیبانی میکند.  همچنین شما می توانید رتبه های مختلفی برای ویژگی های منحصر به فرد اضافه کنید. همچنین از رتبه بندی کاربر پشتیبانی می کند که به سادگی کاربران را قادر می سازد رتبه های خود را برای یک محصول ارائه دهند.

۴٫ Rich Reviews

یک افزونه رایگان ساده است که به شما اجازه می دهد تا نظرات محصولات، خدمات و یا وب سایت خود را اضافه کنید. همچنین می توانید به کاربران اجازه دهید تا نظرات خود را ارسال کنند.

تنها با یک شورتکد میتوانید بررسی محصولات خود را در هر نقطه از وب سایت از جمله پست ها، صفحات و سایدبار نمایش دهید. اگر شما در حال جمع آوری بررسی های ارسال شده توسط کاربر هستید، این افزونه به شما اجازه می دهد تا قبل از انتشار آن هر مورد را به صورت دستی تایید کنید.

۵٫ WP Customer Reviews

افزونه WP Customer Reviews به شما امکان می دهد بررسی مشتریان و محصولات خود را جمع آوری کنید. پس از فعال سازی افزونه، میتوانید نوشته ای خود را ویرایش کنید، جایی که بررسی محصول را اضافه کردید و سپس گزینه های بررسی را چک کنید.

بعد، به صفحه Reviews / All Reviews بروید و روی دکمه add new کلیک کنید. پس از آن، می توانید پست را انتخاب کرده و نظرات خود را بنویسید. همچنین این افزونه به شما اجازه می دهد تا بررسی های ارسال شده توسط کاربر را فعال کنید که بعدا می توانید آن را تایید و منتشر کنید تا در وب سایت خود نمایش داده شود.

۶٫ Site Reviews

با این افزونه میتوان نظرات یا بررسی مشتری را برای محصولات، خدمات و یا کسب و کار محلی خود جمع آوری کرد. دارای صفحه تنظیمات ساده است و میتوانید کنترل کنید که چگونه می خواهید نظرات را جمع آوری و  آنها را ببینید. شما می توانید فرم بررسی را سفارش سازی کنید و آن را با استفاده از یک شورتکد در هر نقطه از وب سایت خود نمایش دهید.

موفق و پیروز باشید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.