دیجی اسکریپت

» ۷ گام برای نوشتن یک سخنرانی موفق – باران وب

۷ گام برای نوشتن یک سخنرانی موفق – باران وب
[ad_1]

روزی خواهد آمد که شما باید به آماده سازی یک سخنرانی مهم است برای خود شما و مشتریان شما و یا مدیران ارشد خود را در درون سازمان است.

شاید برای برنده شدن یک پیشنهاد …

شاید برای ترویج کسب و کار خود و …

شاید برای به حداقل رساندن آسیب انجام می شود به مشتری خود اعتبار …

هر چه دلیل برای سخنرانی اکثریت موفقیت شما بستگی به آماده سازی خود را. اگر شما آماده به درستی به شما نمی رسه … دوره. اگر شما آماده کرده ایم سخنرانی قبل از اینکه شما می دانید که می توان آن را وقت گیر و استرس زا و گیج کننده روند. آن را ندارد به این باشد که راه. در عوض شما می توانید با استفاده از ۷ مرحله فرایند است که کمک خواهد کرد که شما صرفه جویی در وقت و جلوگیری از تنش های غیر ضروری و از بین بردن سردرگمی هنگامی که شما نوشتن سخنرانی بعدی خود.

مرحله ۱: تحقیق هنگامی که با توجه به وظیفه نوشتن یک سخنرانی اکثر مردم آغاز خواهد شد و با نوشتن آنها چه می خواهند می گویند. این یک اشتباه است. قبل از نوشتن یک کلمه وجود دارد تعدادی از چیزهایی که شما نیاز به تحقیق ، این شامل موضوع مخاطبان و حتی محل و شهر و تاریخ که در آن سخنرانی داده خواهد شد.

مرحله ۲: تعریف هدف خود را مرحله دوم در حال آماده سازی یک سخنرانی موفق است که به تعریف هدف از سخنرانی خود و آماده سازی بیانیه ای هدف. هدف خود را در بیانیه ای کمک خواهد کرد که شما تعیین آنچه شما می خواهید انجام دهید (آموزش, اطلاع رسانی, الهام بخش) و آنچه شما می خواهید مخاطبان خود را به انجام با اطلاعات شما به آنها بدهد.

مرحله ۳: تصمیم خود را تم هنگامی که شما در تعریف هدف و توسعه بیانیه ای هدف شما نیاز به جوش بیانیه را به یک موضوع خواهد شد که بافته شده در طول ارائه خود را. موضوع خود را باید اعلام کرد در یک کلمه عبارت یا جمله.

مرحله ۴: ایجاد یک طرح کلی شما تحقیق کرده ایم و موضوع خود تعریف هدف و تصمیم گرفت موضوع را برای سخنرانی خود, اما شما هنوز آماده نیست برای نوشتن آن است. قدم بعدی شما این است برای ایجاد یک طرح کلی برای شما بیان. چه خواهد شد شما نکات اصلی بود ؟ چه داستان, آمار و سایر شواهد و مدارک استفاده می کنید به درایو صفحه اصلی خود را ،

گام ۵: سازماندهی محتوای خود را پس از شما انجام داده ام تمام تحقیقات خود را تعریف هدف خود را از تصمیم گیری در یک موضوع و مشخص شده سخنرانی خود را, شما نیاز به تصمیم می گیرید که چگونه شما در حال رفتن به سازماندهی مطالب خود را. در علاوه بر این به سازماندهی محتوای شما نیاز به تعیین چه مقدار زمان شما صرف خواهد شد در هر نقطه اصلی.

مرحله ۶: گفتار خود را بنویسید در نهایت! در حال حاضر که شما انجام تحقیقات خود را, تعریف هدف خود را از تصمیم گیری در یک موضوع مشخص خود را بیان و سازماندهی مطالب خود را در نوشتن و گفتار خود خواهد بود یک تکه از کیک. نوشتن با بی پروا! شما می توانید ویرایش بعد.

گام ۷: ویرایش گفتار خود را هنگامی که نوشتن به پایان رسید, شما هنوز هم می خواهید یک مرحله قبل از اینکه وظیفه خود را کامل است. شما نیاز به ویرایش سخنرانی برای زمان بندی و پس از آن آسان خواهد بود برای مخاطبان خود را به گوش دادن و به یاد داشته باشید. ممکن است وسوسه انگیز به جست و خیز این مرحله اما مقاومت در برابر وسوسه. در حال ویرایش است حیاتی برای موفقیت کلی خود را بیان.

پس از ۷-مرحله من فقط توجه شما را افزایش می دهد شانس خود را از توسعه و ارائه یک سخنرانی موفق.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.