دیجی اسکریپت

سطح سؤالات مناسب کنکور است؟ – باران وب | دیجی اسکریپت

سطح سؤالات مناسب کنکور است؟ – باران وب
[ad_1]

حجم مطالب خوانده شده در کنکور بسیار زیاد harfeakhar است. فاصله زمانی خیلی زیاد (۱ماهه ) بین دو آزمون. فاصله بین دو آزمون باید در سطح استاندارد باشد تا داوطلب دچار سردرگمی نشود. مزایا: فاصله دو هفته ای بین دو آزمون. مزایا: موسسه ای با سابقه و دارای جامعه آماری بالا بین موسسات دیگر . مزایا: طرح تست های نسبتاً استاندارد و مشابه کنکور بحصوص در دوران جمع بندی. ویژگی دیگری که آن برنامه راهبردی باید داشته باشد ایستگاه های مرور برای مباحث پرتکرار و مرور کنکور می باشد تا دانش آموز بتواند در آن مباحث تسلط کافی را کسب کند. اول اینکه خیلی دشوار نباشد که داوطلبان ضعیف را کنکور ۱۴۰۰ فقط در ۴ ماه با حرف آخر دچار مشکل کند. چون در این فاصله زمانی مباحثی با حجم بالا ارائه شد که برای داوطلب با پایه نسبتاً ضعیف خوب نیست و نمی تواند به نحو احسنت آنها را مطالعه کند بلکه باید برای این داوطلبان مباحث مطالعه به قسمت های کوچکتری تقسیم شود تا بتواند بطور کامل آن مبحث را مطالعه کند و آهسته و پیوسته جلو برود. درباره مفید بودن آزمون بطور جداگانه توضیح داده ام اما در اینجا و سایت مرکزی حرف اخر بطور مختصر برای کسانی که آن را نخوانده اند توضیح می دهم سپس ان را ادامه می دهیم.

بلکه فقط ویژگی های یک آزمون خوب را بیان و همچنین معایب و مزایا یک موسسه آزمونی مختلف را خدمتتان معرفی می کنم تا خودتان با توجه به خصوصیات و توانایی های شخصی خود انتخاب کنید چرا که ممکن است یک موسسه ای که مورد قبول بیشتر داوطلبان است با خصوصیات شما هماهنگ نباشد پس اجباری برای انتخاب این آزمون نیستید ولی حتماً تمامی جوانب را در نظر بگیرید. این برنامه از قبل تنظیم شده است شما باید بررسی کنید که آیا با سطح علمی شما هماهنگ است یا نه. همچنین آسان شدن بیش از اندازه سوالات در برخی آزمون ها و برخی دروس. کدام آزمون آزمایشی برای تمامی سطح ها مناسب است ؟ کارنامه ها چقدر مهم میتوانند باشند! ارائه کارنامه های مختلف بر اساس آزمون های گذشته که بسیار کاربردی است. و تحت تاثیرات تبلیغات گسترده این موسسات و حرفهای بی پایه و اساس دیگران قرار نگیرید. این برنامه باید طوری تعیین شود که برای داوطلبان ضعیف سنگین نباشد و همچنین برای داوطلبان قوی هم سبک نباشد. پس چاره چیست؟ باید آن مبحث را برای کنکور حذف کند؟

کارنامه قابل قبول و مناسب و دارای نمودارهای پیشرفت تحصیلی ، تعادل مطالعاتی و ترازهای قابل اعتمادتر است که باعث می شود دانش آموز وضعیت خود را بهتر و بیشتر بررسی نماید. که باید در برناه راهبردی وجود داشته باشد تا داوطلب بتواند در آن نقطه زمانی ان مبحث مورد نظر را مطالعه کند. جامعه آماری خوب نشان از تجربه و با سابقه بودن موسسه است و برنامه های آن موسسه آزمایش شده می باشد و تکیه گاه خوبی برای داوطلب است و همچنین تعداد شرکت کننده های بالا باعث می شود شما در بین رقبای بیشتری قرار بگیرید و خود را بهتر محک بزنید پس جامعه آماری بالا هم جدی بگیرید. جامعه آماری بالا در آزمون های بعد از عید. از مهمترین ویژگی های یک آزمون خوب جامعه آماری بالا می باشد. یکی از سوال های رایج و پرتکراری که توسط داوطلبان پرسیده می شود همین است که کدام آزمون آزمایشی بروم؟ یکی دیگر از علایم یک آزمون خوب سطح سوالات آن است . پس برنامه راهبردی یکی از ملاک های انتخاب آزمون است.

در چند قسمت ویژگی های یک آزمون خوب را خدمت شما عزیزان معرفی میکنیم تا تا راحت تر بتوانید انتخاب کنید کدام آزمون شرکت کنید که شما را به نتیجه برساند. هدیه ویژه ما را از دست ندهید! موسسه خوب باید بعد از اتمام آزمون کارنامه مناسب و کاملی را از وضعیت داوطلب ارائه کند تا داوطلب بتواند شرایط خود را بررسی و نقاط ضعف و قدرت خود را بداند و متناسب با آنها برنامه مطالعاتی خود را تنظیم کند. کدام آزمون را انتخاب کنیم؟ و نقش تعیین کننده ای در سرنوشت و جایگاه علمی شما در کنکور خواهد داشت سعی کنید موسسه مورد نظر خود را با آگاهی و حساب شده انتخاب کنید. برنامه راهبردی باید واقع بینانه باشد و بتوان در مدت تعیین شده برنامه داده شده را مطالعه کرد و به مباحث آزمون رسید. همچنین هزینه کمتر نسبت به موسسه قلمچی دارد. همچنین اعلام نتایج در همان روز از مزایای این موسسه می باشد. اعلام نتایج آموزش عربی کنکور در همان روز. همچنین کم بودن ایستگاه های جبرانی در برنامه راهبردی. منظور از سطح سوالات سخت بودن آن نیست.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ریاضی حرف آخر لطفا از سایت ما دیدن کنید.

برای ارتباط با من و پرسش سوالات از طریق کامنت اقدام کنید و نظرات خود را در رابطه با سایر مباحث ریاضی و همچنین مقالاتی که مایلید در آینده برایتان قرار دهم بنویسید. وویسی که در ادامه برای شما گذاشته ام را حتما حتما گوش دهید که به شدت در […]

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.