دیجی اسکریپت

❼ مبحث تست خیز ریاضی کنکور ⭐️کوتاه ترین مسیر کسب درصد بالا ⭐️ – باران وب | دیجی اسکریپت

❼ مبحث تست خیز ریاضی کنکور ⭐️کوتاه ترین مسیر کسب درصد بالا ⭐️ – باران وب
[ad_1]

برای ارتباط با من و پرسش سوالات از طریق کامنت اقدام کنید و نظرات خود را در رابطه با سایر مباحث ریاضی و همچنین مقالاتی که مایلید در آینده برایتان قرار دهم بنویسید. وویسی که در ادامه برای شما گذاشته ام را حتما حتما گوش دهید که به شدت در افزایش درصد ریاضی برایتان موثر خواهد بود حتی اگر در درس ریاضی بدترین عملکرد را داشته باشید. تو چند سال اخیر دین و زندگی به سخت ترین درس کنکور تبدیل شده به طوری که سال ۹۷ از بین داوطلبان سه گروه ریاضی و تجربی و انسانی که حدودا ۱ میلیون نفر بودند فقط ۳ نفر تونست دینی رو ۱۰۰ بزنه! راستی پیشنهاد میکنم روش تست زنی ریاضی کنکور رو هم از همین سایت بخونید. با مشاهده ویدیو بالا میتوانید متوجه شوید مبحثی خواندن ریاضی و مطالعه مباحث پر تست عاقلانه است یا نه. ویدیو مباحث پر تست ریاضی کنکور را همین الان مشاهده کنید.

مباحث بالا ۱۲ سوال از بودجه بندی ریاضی کنکور تجربی را به خود اختصاص میدهد که به شدت به شما کمک خواهد کرد در کسب درصد خوب در درس ریاضی کنکور. حالت اول اینکه مدت زمان کمی تا کنکور باقی مانده و آنطور که باید ریاضی را نخوانده اید و الان به دنبال مباحث آسان ریاضی کنکور هستید که به کمک آن ها به یک درصد ایده آل و مناسب دست پیدا کنید. در قسمت های قبلی و مقاله بهتری دی وی دی ریاضی کنکور به شما منبعی را معرفی کردیم که به کامل ترین نحو ممکن تمامی پیش نیاز های درس ریاضی را آموزش داده است. دسته اول مباحث مستقل ریاضیات کنکور که هیچ پیش نیازی برای خواندن آن ها نیاز نیست و داوطلب تنها با مطالعه آن ها به صورت تنها میتواند به درصد مربوط به آن مبحث از ریاضی دست پیدا کند. دسته دوم از مباحث ریاضی کنکور مباحثی هستند که مانند یک زنجیر به یک دیگر ارتباط آموزش عربی کنکور دارند.

در بالا یک اشاره کوچک به مباحث زنجیروار ریاضی شد که بسیار ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند و حتما باید برای مطالعه آن ها به ترتیب پیش رفت که در تصویر بالا ترتیب مطالعه این مطالب را مشاهده میکنید. با این روش که در ادامه خواهید فهمید برای یادگیری و رسیدن به درصد بالا از ریاضی کافی است برروی چهار عمل ریاضی مسلط باشید و دیگر نیازی به خواندن مباحث آسان ریاضی کنکور یا مهمترین فصل های ریاضی کنکور نیست بلکه هر تستی از هر فصلی را میتوانید راحت تر از آب خوردن حل کنید. معرفی میکنم؛ با بودجه بندی سوالات ریاضی کنکور آشنا شوید اما خواهشا فریب این بودجه بندی را نخورید و مهمترین فصل های ریاضی کنکور را طبق آن انتخااااااب نکنید. در این قسمت میخواهیم برترین مدرس دین و زندگی کنکور را به شما مشاوران موسسه حرف آخر معرفی کنیم. اصلا فکر نمیکنید و کسب یک درصد متوسط با خواندن مباحث آسان ریاضی کنکور شما را به هدفتان میرساند. اما در عنوان اصلی ما به شما قل معرفی ۷ مبحث را داده بودیم که مبحث هفتم را از بین مباحث زنجیروار انتخاب میکنیم و اولین مبحثی که برای خود مباحث زنجیر وار باید خوانده شود و برای مطالعه آن پیش نیازی لازم نیست.

از مباحث مربوط به این دسته میتوان به مبحث هندسه، آمار، آنالیز و احتمال و … این مبحث مثلثات است که ۳ تست قطعی از کنکور را به خود اختصاص میدهد. این ویدیو جنجالی را از دست ندهید. ویدیو بالا را ببینید در یک دقیقه برای شما این موضوع را ثابت کرده ام. در مقالات قبلی بودجه بندی ریاضیات کنکور را به صورت کامل بررسی کردیم و در این مقاله هم از روی بالا عکس این مورد را میتوانید مشاهده کنید. مثلا داوطلب در بحث کاربرد مشتق میداند که حتما باید تعین علامت را را بلد باشد و داوطلبی که حل نامعادله بلد نباشد نمیتواند به سوالات این بخش از درس ریاضی پاسخ دهد. اماااا خبر خوب. یک جلسه مشاوره کاملا رایگان برای شما عزیزان توسط برترین کارشناسان تحصیلی و رتبه های برتر کنکور که به صورت کامل به مشکلات آموزشی شما گوش خواهیم داد و بهترین راهکار را برای حل آن ها در اختیار شما حرف آخر بهترین راهکار آموزش مفهومی دروس کنکور قرار خواهیم داد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت حرف اخر.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.