دیجی اسکریپت

بهبود سایت قدیمی یا راه اندازی سایت جدید؟ مسئله این است | دیجی اسکریپت

بهبود سایت قدیمی یا راه اندازی سایت جدید؟ مسئله این است
[ad_1]

برخی از افراد سال‌ها روی یک وب‌سایت کار می‌کنند و نتیجه‌ای نمی‌گیرند. نمی‌دانند که باید روی همان وب‌سایت قبلی کار کنند، یا مجددا یک وب‌سایت با دامنه جدید راه‌اندازی کنند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید

مولفه‌های مهم برای تصمیم‌گیری

برای پاسخ به این سوال باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

نام یا دامنه سایت

همان‌طور که می‌دانید دامنه یا نام وب‌سایت شما در تجربه کاربری (UX) تاثیر زیادی دارد. یعنی هرچه نام سایت شما ساده‌تر، کوتاه‌تر و از همه مهم‌تر با معنا باشد؛ به خاطر سپردن دامنه برای کاربران راحت‌تر است. در نتیجه اگر می‌خواهید یک دامنه جدید ثبت کنید، این موضوع را در نظر بگیرید: باید دامنه جدید شما، از دامنه قبلی بهتر باشد.

رتبه سایت در گوگل

اگر سایتی که در حال حاضر دارید، رتبه خوبی در گوگل دارد؛ نیازی نیست مجددا یک سایت جدید راه‌اندازی کنید. چرا که مجددا باید به همین میزان وقت بگذارید تا یک رتبه خوب در گوگل به دست بیاورید. اما اگر سایت شما در حاضر رتبه خوبی در گوگل ندارد، به راحتی می‌توانید یک سایت جدید راه‌اندازی کنید. واقعا نام وب‌سایت آنقدر‌ها هم مهم نیست.

جمع‌بندی کلی

در کل اگر بخواهیم یک جمع‌بندی کلی داشته باشیم، باید بگوییم که نام سایت یا همان دامنه شما اصلا مهم نیست. مهم‌ترین اصل در راه‌اندازی یک وب‌سایت، این است که چقدر روی کار خود تمرکز دارید، چقدر وقت می‌گذارید و از همه مهم‌تر چه اندازه برای محتوای آن ارزش قائل هستید. تنها چیزی که یک وب‌سایت را از سایر رقبا متمایز می‌کند، تولید محتوای با کیفیت و دسته اول است.

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.