دیجی اسکریپت

دانلود افزونه AdSanity – افزونه مدیریت تبلیغات برای وردپرس + افزودنی ها | دیجی اسکریپت

دانلود افزونه AdSanity – افزونه مدیریت تبلیغات برای وردپرس + افزودنی ها

آیا به دنبال راهی آسان تر برای مدیریت تبلیغات در سایت خود هستید؟ افزونه AdSanity وردپرس به شما امکان می دهد با استفاده از ابزارک ها و کد های کوتاه ، تبلیغات بنری با اندازه های مختلف را در سایت خود ایجاد و نمایش دهید و از نما ها و کلیک ها آمار بگیرید. درباره نحوه انجام این کار در بررسی AdSanity ما بخوانید.

 

دانلود افزونه AdSanity   افزونه مدیریت تبلیغات برای وردپرس + افزودنی ها

 

چرا به افزونه مدیریت تبلیغات نیاز دارید:

تبلیغات یکی از ساده ترین و محبوب ترین راه های کسب درآمد از وب سایت وردپرس شماست. اما ، اگر تاکنون سعی کرده اید تبلیغات خود را به صورت دستی در سایت وردپرس خود نمایش دهید ، می دانید چه دردسرهایی می تواند باشد.

 

استفاده از یک افزونه مدیریت تبلیغات می تواند به شما کمک کند تا در سازماندهی بمانید و کنترل بیشتری در نحوه نمایش تبلیغات شما داشته باشید – همچنین آمار مهمی در مورد عملکرد تبلیغات شما به شما ارائه می دهد. AdSanity با ایجاد امکان تبلیغات به عنوان انواع پست سفارشی کار می کند و با استفاده از ویجت یا کد کوتاه آنها را در سایت خود نمایش می دهد.

 

تبلیغات می توانند به خودی خود (یا با آگهی خاص یا انتخاب تصادفی) یا به صورت گروهی نمایش داده شوند. تبلیغات به طور پیش فرض به سبک موضوع شما تبدیل می شوند ، بنابراین ، اگر موضوع شما پاسخگو باشد ، تبلیغات شما نیز خواهد بود.

 

AdSanity چیست و چگونه کار می کند؟

AdSanity افزونه قدرتمند مدیریت تبلیغات برای انتشار آگهی های تبلیغاتی خود میزبان و همچنین تبلیغات شبکه در وردپرس است. این یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس برای مدیریت تبلیغات است و میلیون ها تبلیغات را به صورت آنلاین قدرت می دهد.

 

این افزونه بسیار ساده و آسان است که هرکسی از جمله مبتدیان کامل می تواند با استفاده از آن تبلیغات حرفه ای ایجاد کند. این نرم افزار یک واسط تمیز و مبتدی برای ایجاد و مدیریت تبلیغات ایجاد می کند. افزونه اصلی بسیار سبک و سریع است و دارای ویژگی های حداقل است. با این حال ، تعدادی افزونه را برای شما فراهم می کند تا ویژگی های افزونه را گسترش دهید.

 

افزونه AdSanity توسط پیکسل جار ، یک شرکت توسعه وب سایت ایجاد و نگهداری می شود. این شرکت بر ساخت آسان پلت فرم وردپرس برای کاربران تمرکز دارد.

 

ویژگی های افزونه AdSanity:

AdSanity یک افزونه غنی از ویژگی است که دارای چندین ویژگی و افزونه عالی است. در حالی که ویژگی های استاندارد این افزونه برای ایجاد و مدیریت تبلیغات حرفه ای در وردپرس بسیار عالی است ، می توانید از افزونه ها برای افزودن برخی قابلیت های اضافی استفاده کنید.

 

دو نوع افزونه AdSanity وجود دارد: Basic و Pro. افزونه های اساسی در کلیه نقشه ها گنجانده شده است ، در حالی که افزونه های حرفه ای فقط با مجوز توسعه دهنده درج شده اند. با این وجود ، در صورت نیاز می توانید افزونه ها را بصورت جداگانه خریداری کرده و از آنها در سایت خود استفاده کنید.

 

برخی از جالب ترین ویژگی های AdSanity عبارتند از:

  • ظاهر تبلیغات مشروط: این یک متابوکس جدید را در صفحه صفحه ایجاد آگهی اضافه می کند تا به شما امکان دهد ظاهر تبلیغات خود را کنترل کنید.
  • قابلیت مشاهده آگهی نقش کاربر: به شما (صاحب سایت) اجازه می دهد تا تبلیغات را بر اساس نقش بازدید کنندگان در سایت خود مخفی کنید.
  • Google Analytics Tracking: به شما کمک می کند تبلیغات را هم از منابع خود میزبان و هم از شبکه های تبلیغاتی ردیابی کنید. اگر از MonsterInsights در سایت خود استفاده می کنید ، نیازی به خرید این افزونه ندارید زیرا MonsterInsights به شما امکان می دهد تبلیغات خود را با سهولت دنبال کنید.
  • Ad Block Detection: این افزونه برای مرورگر نرم افزار Ad Block در مرورگرهای کاربران شما بررسی می کند و پیامی را به آنها نشان می دهد که آنها را برای غیرفعال کردن ترغیب می کنند.
  • تبلیغات ویدیویی: به شما امکان می دهد تبلیغات ویدیویی را به راحتی در سایت وردپرس خود اضافه کنید.

علاوه بر این ، این افزونه دارای چندین گزینه انتشار است تا بتوانید با تاریخ شروع و تاریخ پایان ، تبلیغات نامحدود یا مبتنی بر تاریخ ایجاد کنید. برای نمایش تبلیغات خود در سایت خود ، می توانید آنها را در مناطق دارای ویجت ، صفحات ، پست های دارای کد کوتاه یا برچسب های قالب اضافه کنید.

 

جالب ترین ویژگی برای توسعه دهندگان این است که شامل اقدامات و فیلترهایی است که توسعه دهندگان می توانند از آنها برای سفارشی سازی و افزودن نیرو به افزونه AdSanity استفاده کنند. و پشتیبانی آنها نیز باورنکردنی است.

۵
/
۵
(
۱

امتیاز

)

نوشته دانلود افزونه AdSanity – افزونه مدیریت تبلیغات برای وردپرس + افزودنی ها اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.



لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.