دیجی اسکریپت

صرفه‌جویی ۳۴ میلیون تومانی با تغییر روش ایمیل مارکتینگ | دیجی اسکریپت

صرفه‌جویی ۳۴ میلیون تومانی با تغییر روش ایمیل مارکتینگ

امروز برای خرید یک سرویس ۵۰ هزار کاربره از میلرلایت باید ۱۷۶۴ دلار پرداخت کنید. با احتساب دلار ۲۴ هزار تومانی چیزی حدود ۴۸ میلیون تومان! در این ویدیو روشی به شما معرفی خواهم کرد که می‌توانید با استفاده از آن ۳۴ میلیون تومان در ایمیل مارکتینگ صرفه‌جویی کنید. در این روش کافیست روزانه ۰.۹ دلار بابت استفاده از سرویس SMTP پرداخت کنید که سالیانه حدود ۳۲۹ دلار خواهد شد. سپس بابت ارسال هر ۱۰۰۰ ایمیل ۰.۱ دلار پرداخت خواهید کرد که جمعا هزینه سالیانه شما برای ارسال کمپین هفتگی به ۵۰ هزار نفر ۵۶۹ دلار خواهد بود. با احتساب همان دلار ۲۴ هزار تومانی برای ۵۰ هزار نفر مشترک فقط کافیست ۱۳ میلیون و ۶۵۶ هزار تومان پرداخت کنید.

این یعنی بیش از ۳۴ میلیون تومان صرفه‌جویی در ایمیل مارکتینگ برای کسب‌و‌کارهایی با ۵۰ هزار مخاطب. حالا این هزینه‌ها را برای کسب‌و‌کار خود محاسبه کنید.

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام میهن وردپرس عضو شوید.



لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.