دیجی اسکریپت

آموزش تغییر عنوان صفحه نوشتن مطالب در وردپرس | دیجی اسکریپت

آموزش تغییر عنوان صفحه نوشتن مطالب در وردپرس
[ad_1]

یکی از بخش های بسیار مهم سایت که تمامی بازدیدهای سایت به واسطه‌ی این بخش است، محتوای متنی سایت است که مدیران سایت ها با انتشار مطالب در سایت می توانند نظر کاربران زیادی را به سمت خود جلب کنند و در این زمینه از رقبای خود پیشی بگیرند؛ یکی از مهم ترین بخش های سئو و بهینه سازی سایت نیز محتوای سایت می باشد که توسط آنها می توان به سئوی خود کمک زیادی نمود و به عبارت دیگر می توان گفت پادشاه سئو که همان محتوای سایت است اهمیت بسیار زیادی دارد.

 

یکی از بخش های وردپرس بخش نوشتن مطالب می باشد که در این بخش موارد متعددی را مشاهده می کنید که مهم ترین بخش آن عنوان می باشد که باید عنوانی بهینه و جذاب انتخاب کنید. در این مطلب قصد آموزش وردپرس را داریم که توسط آن قادر به تغییر جمله “عنوان خود را وارد کنید” در وردپرس خواهید بود. در ادامه با ما و آموزش تغییر بخش عنوان صفحه نوشتن مطالب در وردپرس همراه باشید.

آموزش تغییر عنوان صفحه نوشتن مطالب در وردپرس

آموزش تغییر عنوان صفحه نوشتن مطالب در وردپرس

برای تغییر عنوان مربوط به بخش عنوان مطلب کافی است از قطعه کد زیر استفاده کنید تا عنوان آن تغییر پیدا کند. برای اینکار کافی است قطعه کد زیر را در توابع قالب وردپرس یا همان Function.php قرار دهید تا عملکرد آن را مشاهده کنید:

function wpb_change_title_text( $title ){$screen = get_current_screen();if ( 'movie' == $screen->post_type ) {$title = 'Enter movie name with release year';}return $title;}add_filter( 'enter_title_here', 'wpb_change_title_text' );

با استفاده از کد بالا عنوان بخش نوشتن تغییر خواهد نمود.

نتیجه گیری: گاهی برخی از کاربران نیاز به تغییر عنوان بخش نوشتن دارند که در این مطلب اقدام به آموزش تغییر بخش عنوان صفحه نوشتن مطالب در وردپرس نمودیم.

نوشته آموزش تغییر عنوان صفحه نوشتن مطالب در وردپرس اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.