دیجی اسکریپت

آموزش درون ریزی و برون بری ابزارک ها با افزونه Widget Importer | دیجی اسکریپت

آموزش درون ریزی و برون بری ابزارک ها با افزونه Widget Importer
[ad_1]

تا حالا شده به این فکر بیفتید که ابزارک های سایتتان را به وردپرس دیگری منتقل کنید؟ آموزش درون ریزی و برون بری ابزارک ها دقیقاً برای همین است که چطور ابزارک های وردپرسمان را با کمک افزونه Widget Importer & Exporter برون بری (Export) و درون ریزی (Import) کنیم.

 

داستان آموزش درون ریزی و برون بری ابزارک ها

درون ریزی (Import) و برون بری (Export) در وردپرس داستانی مفصل و طولانی دارد از ساخت بسته‌های نصبی گرفته تا درون‌ ریزی با افزونه WordPress Importer و افزونه‌های مشابه اما این بار کمی تخصصی‌تر می‌خواهیم درون ریزی (Import) کنیم و یا برون بری (Export) تهیه کنیم، برای همین سراغ افزونه Widget Importer & Exporter رفته‌ایم تا بتوانیم فقط ابزارک های سایت را منتقل کنیم.

 

نصب افزونه Widget Importer & Exporter

برای نصب افزونه فقط کافی است به بخش افزونه‌ها -> افزودن مراجعه کنید و کلمه Widget Importer & Exporter را جستجو نمایید همان‌طور که در عکس زیر مشخص‌شده است.

 

آموزش درون ریزی و برون بری ابزارک ها با افزونه Widget Importer

 

بعد از نصب افزونه در وردپرس و فعال‌سازی گزینه‌ای در بخش ابزارها در منو وردپرس اضافه می‌شود که می‌توانیم به تنظیمات و گزینه‌های این افزونه دسترسی پیدا کنیم.

 

آموزش درون ریزی و برون بری ابزارک ها با افزونه Widget Importer

 

در بخش تنظیمات افزونه می‌توانیم عملیات انتقال را انجام دهیم فقط کافی است در وردپرس مبدأ و مقصد افزونه را نصب کنیم و در وردپرس مبدأ از گزینه برون بری (Export) و در وردپرس مقصد از درون ریزی (Import) استفاده کنیم.

 

آموزش درون ریزی و برون بری ابزارک ها با افزونه Widget Importer

 

فرمت فایل خروجی افزونه .wie است که درصورتی‌که روی گزینه برون بری ابزارک ها کلیک کنید یک فایل با همین پسوند برای استفاده در بخش درون ریزی (Import) به شما می‌دهد.

 

درون ریزی ابزارک ها

حالا که فایل را دریافت کردید فقط کافی است در بخش درون ریزی روی گزینه Choose File کلیک کنید و فایل را به افزونه معرفی کنید و دکمه درون ریزی ابزارک ها را بزنید.

 

آموزش درون ریزی و برون بری ابزارک ها با افزونه Widget Importer

 

تبریک ما توانستید به ساده‌ترین روش ممکن به کمک افزونه Widget Importer & Exporter از ابزارک های سایتمان خروجی تهیه کنیم و در وردپرس دیگری بارگذاری کنیم.

 

جمع‌بندی!

درون ریزی (Import) و برون بری (Export) در وردپرس یکی مهم‌ترین بخش‌هایی است که هم برای طراحان سایت و هم مدیران سایت‌ها و وبمستر ها اهمیت بالایی دارد به این دلیل که ممکن است در وهله اول برون بری یک بک آپ (پشتیبان) به‌حساب می‌آید.

 

و در وهله دوم ممکن است که در یک سایت دیگر نیاز به داده‌های تکراری و یا در یک سایت به‌صورت آزمایشی پیاده‌سازی شده است و نیاز به انتقال به سایت اصلی وجود دارد این موارد همه و همه دست‌به‌دست هم می‌دهند تا ما از سیستم انتقال با روش‌ها و افزونه‌های مختلف استفاده کنیم.

این نوشته آموزش درون ریزی و برون بری ابزارک ها با افزونه Widget Importer برای اولین بار در بیست اسکریپت منتشر شده است.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.