دیجی اسکریپت

آموزش رفع خطای Failed To Load Resource در وردپرس با ۲ روش | دیجی اسکریپت

آموزش رفع خطای Failed To Load Resource در وردپرس با ۲ روش
[ad_1]

آموزش رفع خطای Failed To Load Resource در وردپرس
آموزش رفع خطای Failed To Load Resource در وردپرس

ممکن است شما هم در وردپرس هنگام آپلود یک فایل مانند تصویر، ویدئو، فایل CSS و … خطای Failed To Load Resource را مشاهده کنید. برای بسیاری از کاربران وردپرس درک مفهوم اینکه چه منبع یا پرونده‌ای بارگیری نمی‌شود دشوار است و از همه مهم‌تر اینکه چرا این بارگیری صحیح انجام نمی‌شود و برای آن‌ها خطا نشان داده می‌شود.

این پرونده‌ها می‌تواند شامل یک فایل مانند تصویر، صوت، ویدئو، جاوا اسکریپت و یا غیره باشد. یک منبع گمشده یا ناشناخته می‌تواند باعث شود که سایت شما به‌درستی کار نکند و سایت شما رفتار نامناسبی انجام می‌دهد. درواقع این پرونده‌ها ممکن است عملکرد سایت شما را مختل کنند.

در ادامه این آموزش به شما یاد خواهم داد که چگونه خطای Failed To Load Resource در وردپرس را رفع کنید و دیگر در وردپرس با این خطا مواجه نشوید.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

خطای Failed To Load Resource چیست؟

این خطا در وردپرس هنگامی رخ می‌دهد که وردپرس قادر به بارگیری پرونده‌ای که قرار است بارگذاری شود نیست. در اصل وردپرس پرونده‌ای که قرار است به‌عنوان‌مثال در نوشته خود قرار دهید را نمی‌تواند بخواند.

این منبع می‌تواند شامل هر چیزی مانند صوت، تصویر، ویدئو، فایل JavaScript صفحه CSS و … باشد؛ اگر می‌خواهید دیگر با این خطاها در وردپرس روبه‌رو نشوید با این مقاله همراه باشید.

در ادامه چندین مثال از خطاهای به وجود آمده را به شما نمایش خواهیم داد:

بارگیری شبکه خالص نشد: ERR_CONNECTION_REFUSED
بارگیری منبع انجام نشد: سرور با وضعیت ۴۰۴ پاسخ داد (یافت نشد)
بارگیری منبع انجام نشد: سرور با وضعیت ۵۰۰ پاسخ داد (خطای سرور داخلی)
بارگیری منبع انجام نشد: net: err_name_not_resolution

حتی اگر یک پرونده خاص در وردپرس که ناشناخته است بارگذاری یا آپلود شود بقیه صفحات شما بارگیری می‌شوند ولی ممکن است آن طوری که می‌خواهید رفتار نکند و یک عملکرد دیگر داشته باشد به همین دلیل برای اینکه از بروز هرگونه مشکلی در وردپرس شما جلوگیری کنیم در ادامه به حل آن می‌پردازیم.

رفع خطای Failed To Load Resource در وردپرس

برای رفع ارور Failed To Load Resource در وردپرس می‌توان از روش‌های مختلفی استفاده کرد که رد این قسمت آن‌ها را برای شما قرار داده‌ایم. شما می‌توانید یکی از این راه‌حل‌ها را به‌دلخواه خودتان انتخاب کنید.

جایگزین کردن منابع ناموجود

اولین روش جایگزین کردن منابع ناموجود است که درواقع می‌توان گفت این روش به نسبت دیگر راه‌حل‌ها ساده‌تر است و شما به‌راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. برای انجام دادن این کار در پیشخوان وردپرس خود به بخش رسانه‌ها قسمت کتابخانه بروید. و فایل‌هایی که مانند تصویر زیر در دسترس نیستند را مجدد بارگذاری نمایید.

خطای  Failed To Load Resource
خطای Failed To Load Resource

جایگزین کردن فایل های قالب یا افزونه

اگر خطای داده شده مربوط به افزونه یا قالب باشد می‌توانید با رفتن به منو نمایش > پوسته ها قالب خود را تغییر دهید. با کلیک کردن بر روی فعال کردن هر قالب می‌توانید مشکل خود را برطرف کنید.

اصلاح کردن لینک وردپرس

برای انجام دادن این کار کافی است به منو تنظیمات بخش عمومی مراجعه کرده و URL سایت خود را چک کنید و درصورتی‌که آدرس اشتباه شده یا با آدرس سایت خودتان فرق دارد آن را اصلاح کنید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. 🙂

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.