دیجی اسکریپت

آموزش ساخت مگامنو در قالب وردپرس نیلسن | دیجی اسکریپت

آموزش ساخت مگامنو در قالب وردپرس نیلسن
[ad_1]

قالب وردپرس فروشگاهی نیلسن ، قالبی حرفه ای و پیشرفته هست مناسب کسانی که قصد دارند با ووکامرس یک سایت فروشگاهی به عظمت دیجی کالا راه اندازی نمایند. از همان روز اولی که قالب نیلسن رو در بخش قالب حرفه ای وردپرس قرار دادیم مشتریان زیادی داشت. اما برای مدیریت مگامنوها در قالب نیلسن باید چه کنیم؟

مشتریانی که هر کدام سایت خود را به شیوه ای متفاوت با این قالب راه اندازی کردند. سایت های فروشگاه عطر و ادکلن ، فروش مبل ، فروش لوازم خانگی ، فروش لباس ، فروش موبایل و لوازم الکترونیکی و هر فروشگاه دیگری به فکرش رو کنید با این قالب ساخته شدند.

قالب فروشگاهی پیشنهادی ما: میهن مارکت

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

مدیریت مگامنوها در قالب نیلسن

اما نقطه مشترکی که بین تمامی این خریداران بود نحوه مدیریت مگامنو در قالب فروشگاهی نیلسن بود که نظر ما را جلب کرد و بر آن شدیم تا این آموزش ویدیویی را برای دوستان آماده کنیم.

مدیریت مگامنو قالب نیلسن

مگا منو های قالب نیلسن از کجا و چگونه مدیریت می شود؟

مگا منوی قالب های مختلف در بخش های مختلفی از پنل مدیریت و به روش های مختلف مدیریت می شود. سازنده قالب نیلسن برای راحتی کاربر از همان بخش مدیریت فهرست ها در وردپرس استفاده کرد، یعنی کاربران پنل جداگانه ای برای مدیریت منو ها ندارد و باید از بخش فهرست ها این منو ها را مدیریت کنند.

اما چگونگی مدیریت منو ها کمی مشکل ساز بود، هم برای مشتریان این قالب و هم برای ما که باید جواب تک تک این مشتریان را می دادیم. پس سعی کردیم خدمات پس از فروشی برای این محصول به کاربران همیشگی میهن وردپرس ارائه کنیم 🙂

فیلم آموزشی مدیریت منو در قالب نیلسن

نکته: حتما دقت فرمایید برای مدیریت کامل و جامع منو ها باید حتما از بخش تنظیمات صفحه ، تیک تمامی موارد را انتخاب نمایید. دقیقا مطابق فیلم آموزشی. اگر این کار را انجام ندهید بخش استایل شیت های اختیاری و مابقی تنظیمات آیتم ها نمایش داده نمی شود.

با احترام

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.