دیجی اسکریپت

آموزش طراحی سایت به زبان ساده | دیجی اسکریپت

آموزش طراحی سایت به زبان ساده
[ad_1]

آموزش طراحی سایت به زبان ساده - مقدمه

آموزش طراحی سایت به زبان ساده

سلام امیدوارم سال خوبی را شروع کرده باشید.

بی مقدمه خدمتتان عرض کنم html و css واقعا شیرین و لذت بخش هستند! برای طراحی سایت و شروع با هر سیستم مدیریت محتوایی٬ باید ابتدا html و css را یاد بگیرید. در آینده به شما توضیح خواهم داد که هر کدام چه معنایی دارند و چرا استفاده می‌شوند. اما همین را بدانید که در هر صورت برای طراح سایت شدن باید این دو را یاد بگیرید. html و css به قدری ساده اند که بعد از یادگیری آن ها با خودتان می گویید کاش تمام زبان های برنامه نویسی مثل html و css بود! راستی این نکته را هم اضافه کنم : اگر در هنگام یادگیری و یا برنامه نویسی html و css یک فنجان قهوه و یک موزیک پست راک هم کنارتان باشد خیلی می چسبد!

موزیک و فنجان قهوه

 

راستش همیشه دوست داشتم روزی بتوانم html و css را آموزش بدهم. خوشحالم که این اتفاق افتاده و از مهندس راد هم متشکرم که همیشه از ایده ها استقبال میکند.(نمیزنه توی ذوق آدم!) البته طراحی سایت را بصورت کامل و جامع همراه با طراحی قالب وردپرس توی دوره آموزش صفر تا صد طراحی سایت توضیح دادن اما خودشون هم قول دادن در این دوره آموزشی رایگان٬ چند جلسه رو همراه ما باشند.

همین ابتدای کار برای راحتی خودمان با هم قرارداد میکنیم به جای html و css بگوییم htss!

در اولین قسمت از آموزش طراحی سایت به زبان ساده ، htss را به صورت مقاله های دنباله دار یاد میگیرید. آماده ی ورود به دنیای طراحی سایت هستید؟

ورود به دوره رایگان آموزش طراحی سایت

 

شروع آموزش ها به زودی…

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.