دیجی اسکریپت

آیا باید تمام صفحات سایت را سئو کنیم | دیجی اسکریپت

آیا باید تمام صفحات سایت را سئو کنیم
[ad_1]

شاید برای شما هم پیش آمده است که بخواهید محتوای سایت خود را سئو کنید. ولی نمی‌دانید کار خود را از کدام صفحات سایت شروع کنید و از خود می‌پرسید آیا باید حتما تمام صفحات سایتم را سئو کنم؟ ما در این مقاله، اولویت‌بندی برای سئوی صفحات را به شما آموزش می‌دهیم.

آیا باید تمام صفحات سایت را سئو کنیم

نیازی نیست نگران کمبود وقت یا حجم زیاد محتوا باشید. زیرا لزومی ندارد که همه محتوای سایت خود را در ابتدا سئو کنید. در این موضوع باید با توجه به قانون ۲۰-۸۰ پیروی کنید. شاید درمورد این قانون شنیده‌اید یا حتی اطلاعات دقیقی در این باره در اختیار دارید. قانون ۲۰-۸۰ بر این پایه بیان می‌شود که ۸۰ درصد از نتایجی که ما دریافت می‌کنیم. مربوط به ۲۰ درصد از فعالیت‌هایی است که انجام داده‌ایم.

استفاده از قانون ۲۰-۸۰ در سئو سایت

با توجه به موارد گفته شده پی می‌بریم که ۸۰ درصد از ورودی گوگل یک سایت تنها مربوط به ۲۰ درصد از محتوای آن است. شما با استفاده از سرچ کنسول گوگل یا گوگل آنالیتیکس می‌توانید آن ۲۰ درصد صفحات پربازدید را پیدا کنید. برای افزایش ورودی گوگل سایت خود نیز بهتر است که در ابتدا روی سئوی این دسته از صفحات کار کنید.

در مرحله بعد می‌توانید ۲۰ درصد از آن ۲۰ درصد صفحات پر بازدید سایت خود را دوباره مشخص کنید. به زبان ساده‌تر، اگر شما بار بعد، ورودی گوگل آن ۲۰ درصد را بررسی کنید. این بار هم با قانون ۲۰-۸۰ روبه‎رو خواهید شد. سپس مشاهده می‌کنید که ۸۰ درصد از ورودی گوگل شما مربوط به ۲۰ درصد از این صفحات است. به این نحو به راحتی صفحاتی که برای شما بیشترین ورودی گوگل را به همراه دارند، مشخص خواهید کرد. پیشنهاد ما این است که در ابتدا کار سئوی سایت خود را از این صفحات آغاز کنید و آن‌ها را تقویت کنید. سپس به سراغ دیگر صفحات که ورودی کمتری دارند بروید.

نتیجه گیری

پیروی از مطالب گفته شده به شما کمک می‌کند که ورودی گوگل خود را تنها در چند هفته بهبود داده و آن را چند برابر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سئو و بهینه‌سازی سایت برای موتور جستجوگر گوگل؛ پیشنهاد می‌کنیم از دوره نبرد صفحه اول گوگل استفاده کنید.

موفق باشید.

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.