دیجی اسکریپت

ابزارهای عالی برای مدیریت در وردپرس با GetSiteControl Widgets | دیجی اسکریپت

ابزارهای عالی برای مدیریت در وردپرس با GetSiteControl Widgets
[ad_1]

گاهی اوقات ابزارهایی که بتوانند بیشتر نیازهای ما را در وردپرس برآورده کنند ناشناخته باقی میمانند. میدانید، همه به چنین ابزارهایی که در ادامه معرفی میکنیم نیاز داریم تا بهتر وبسایت، وبلاگ یا فروشگاه وردپرسی خود را مدیریت کنیم. این ابزارها به مدیر امکان میدهند تا به راحتی هرچه تمام تر با کاربران در ارتباط باشیم، سریعتر نیازهای آنان را برطرف کنیم، کنترل بهتری روی خدمات داشته باشیم، راه های خلاقانه تری را برای تبلیغات در وبسایت به کاربر ببریم و در نهایت کاربران از حضور در وبسایت ما رضایت خاطر داشته باشند.

 

از آنجایی که افزونه های وردپرس روی وبسایت ما کنترل بیشتری دارند و بیشتر کارها را در پیشخوان وردپرس انجام میدهند، شاید گاهی بخواهیم آنها را در محیط بازتری تجربه کنیم. افزونه وردپرس GetSiteControl Widgets در زمینه فراهم کردن ابزارهای کنترل بهتر وبسایت، استفاده از راهکارهای بهتر برای ارتباط با کاربران و فروش بیشتر یکی از بهترین ها است که البته ناشناخته مانده است. البته این افزونه، راهکارهای خود را با شیوه ی کاربری جدیدی در اختیار کاربران قرار میدهد، فقط افزونه را نصب و یک حساب ایجاد کنید، سپس در وبسایت توسعه دهنده یک پنل خواهید داشت که میتوانید در آنجا ابزارهای خود را بهتر کنترل کنید.

getsitecontrol-PLUGIN_FARISHTHEME

افزونه وردپرس راه های ارتباطی و افزایش مخاطب GetSiteControl Widgets

ابزارهای کنترل کننده ای به وبسایت خود اضافه کنید که میتواند در کنترل، ارتباط و فروش بهتر و بیشتر شما را با وبسایت وردپرسیتان یاری کند. ابزارهای مختلفی در این افزونه در دسترس شما قرار میگیرد اما خود افزونه آن فقط به عنوان یک کلید شناسایی در وبسایت شما استفاده میشود که وردپرس را به وبسایت توسعه دهنده متصل میکند و برای کنترل ابزارک هایی که وبسایت خود اضافه میکنید میتوانید از پنل حساب کاربری خود در وبسایت توسعه دهنده استفاده کنید.

 

ابزارک هایی که در افزونه وردپرس GetSiteControl Widgets در دسترس هستند:

  • عضویت در خبرنامه با امکان استفاده در ۹ شکل مختلف از ابزارک
  • تماس با ما با امکان استفاده در ۹ شکل مختلف از ابزارک
  • اعلامیه با ما با امکان استفاده در ۹ شکل مختلف از ابزارک
  • پرسش و پاسخ با ما با امکان استفاده در ۹ شکل مختلف از ابزارک
  • ما را دنبال کنید با ما با امکان استفاده در ۹ شکل مختلف از ابزارک
  • دکمه های اشتراک گذاری با ما با امکان استفاده در ۹ شکل مختلف از ابزارک
  • گفت و گو و پشتیبانی زنده با ما با امکان استفاده در ۴ شکل مختلف از ابزارک

 

تمامی ابزارک هایی که توسط این افزونه ایجاد میشوند، در نهایت قدرت رسپانسیو و واکنش گرایی در تمام قالب های وردپرس و در دستگاه های مختلف از مانیتور های عریض گرفته تا صفحه نمایش های تلفن های هوشمند میتوانند به خوبی نمایش داده شوند.

 

از هر ابزارک میتوانید چند عدد بسازید و از آنها در برگه های مختلف به صورت هدف دار استفاده کنید. البته با یک حساب کاربری و ایمیل شما میتوانید برای یک وبسایت تمامی خدمات ارائه شده را دریافت کنید و از آنها استفاده کنید، اما برای استفاده بیشتر از امکانت نظیر خدماتی چون تست A/B و پیشرفته تر کردن هدفمندی ها، سولات بیشتر در پرسش و پاسخ ها، استفاده از تصاویر در پاپ ها و امکانات بیشتر باید پلان خود را به نسخه تجاری تبدیل کنید.

 

با این حال نسخه ی رایگان میتواند تمام نیازهای شما در وبسایت وردپرسی برآورده کند. هم اکنون بیشتر از ۱۰۰ هراز ابزارک با این افزونه در حال استفاه در وبسایت های وردپرسی هستند که ۴۰ هزار از این ابزارک ها را با سهم نصف از ۴۰ درصد، اشتراک و اعلامیه ها دارند.

 

شما میخواهید از کدام بخش از ابزارک ها استفاده کنید؟

نوشته ابزارهای عالی برای مدیریت در وردپرس با GetSiteControl Widgets اولین بار در پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.