دیجی اسکریپت

اتصال ووکامرس به سایت ترب با افزونه Woo Torob | دیجی اسکریپت

اتصال ووکامرس به سایت ترب با افزونه Woo Torob
[ad_1]

حتما شما هم با وب سایت ترب آشنایی دارید و به همین دلیل وارد این مقاله شده اید. با افزونه Woo Torob به راحتی و با چند کلیک ساده می توانید فروشگاه ووکامرسی خود را به ترب متصل کنید. موتور جستجوی خرید تُرُب یک وب سایت برای جستجوی سریع محصولات با کمترین قیمت در دنیای اینترنت است.

 

اتصال ووکامرس به سایت ترب با افزونه Woo Torob

 

این موتور جستجوی محصولات در سال ۱۳۹۴ با هدف معرفی سریع فروشگاه های تازه تاسیس و ارائه قیمت محصولات به صورت شفاف به کاربران خود راه اندازی شده است. شما نیز به عنوان مدیر یک فروشگاه اینترنتی برای معرفی محصولات خود به جمعیت بسیار بزرگی از مشتریان، می توانید از این موتور جستجوی ایرانی به آدرس torob.com استفاده نمایید.

 

اما وارد کردن محصولات آن هم به تعداد زیاد در این موتور جستجو کار زمانبری خواهد بود. خوشبختانه افزونه Woo Torob به تازگی برای رفع این مشکل و به عنوان هماهنگ ساز ووکامرس با موتور جستجوی ترب طراحی و به صورت رایگان منتشر شده است.

 

هماهنگ ساز ووکامرس با موتور جستجوی ترب

این افزونه یکی از افزونه های ایرانی موجود در مخزن وردپرس است که با کمک آن فروشگاه ووکامرسی شما تنها با یک کلیک به موتور جستجوی ترب متصل خواهد شد. اگر شما هنوز فروشگاه خود را در این موتور جستجو ثبت نکرده اید، پیش از ادامه آموزش ابتدا فروشگاه ووکامرسی خود را در وب سایت ترب ثبت کرده و پس از تایید، ادامه آموزش را دنبال کنید.

 

برای استفاده از این هماهنگ ساز ووکامرس با موتور جستجوی ترب، ابتدا با کلیک روی دکمه زیر این افزونه را از مخزن وردپرس دانلود کرده و سپس به کمک آموزش نحوه نصب افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی آن در وب سایت خود نمایید.

پس از نصب و فعال سازی افزونه زیرمنویی با عنوان هماهنگ ساز تُرُب در بخش تنظیمات پیشخوان وب سایت شما ظاهر می شود که با کلیک بر روی آن به صفحه جزئیات افزونه هدایت می شوید.

اتصال ووکامرس به سایت ترب با افزونه Woo Torob

برای استفاده از افزونه Woo Torob لازم نیست هیچ تنظیمات خاصی را انجام دهید و یا تغییراتی را در محصولاتتان ایجاد نمایید، فقط دقت کنید که طبق توضیحات ارائه شده حتما برای محصولات متغیر خود در ووکامرس یک مقدار پیش فرض انتخاب نمایید.

اتصال ووکامرس به سایت ترب با افزونه Woo Torob

اگر مانند تصویر بالا برای محصولات متغیر خود یک مقدار پیش فرض تعیین کرده اید، پس از تایید فروشگاه شما در ترب، به طور خودکار محصولات شما در این موتور جستجو نمایش داده خواهد شد.

نوشته اتصال ووکامرس به سایت ترب با افزونه Woo Torob اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.