دیجی اسکریپت

ادغام قالب میهن مارکت، آریایی و اهورا برای تمرکز بیشتر | دیجی اسکریپت

ادغام قالب میهن مارکت، آریایی و اهورا برای تمرکز بیشتر
[ad_1]

ادغام میهن مارکت، آریایی و اهورا
ادغام میهن مارکت، آریایی و اهورا

سلام. کمتر از ۲ سال از اختصاصی‌سازی محصولات سایت میهن وردپرس می‌گذرد. زمانی که تصمیم گرفتیم تنها روی محصولات اختصاصی خودمان تمرکز کنیم و شما کاربران عزیز میهن وردپرس هم در اجرای این ایده با ما همکاری کردید.

حالا بیشتر سایت‌های وردپرسی که از خدمات و محصولات استفاده می‌کنند، در حال استفاده از ۳ قالب ایرانی آریایی، میهن مارکت و اهورا هستند.

قالب‌های وردپرس در حال چندمنظوره شدن هستند. دیگر نیازی نیست برای ساخت یک وب‌سایت فروشگاهی از قالب وردپرس مخصوص سایت فروشگاهی استفاده کنیم. یا برای ساخت یک وب‌سایت شرکتی حتما به‌دنبال قالب وردپرس شرکتی باشیم. شما می‌توانید از یک قالب وردپرس چند‌منظوره استفاده کنید و به سلیقه خودتان، صفحات و بخش‌های مختلف سایت را مدیریت کنید.

فهرست محتوای این مقاله

دلیل ادغام میهن مارکت، آریایی و اهورا چیست؟

این موضوع باعث شد تصمیم ما برای تمرکز روی ایده‌ها و محصولات خاص بیشتر شود. تا این‌که تصمیم گرفتیم برای ایجاد محصولات عالی‌تر و کارآمدتر، تمام تمرکز خودمان را روی ۱ قالب وردپرسی واحد قرار دهیم. قالب وردپرس اهورا

در نهایت با توجه به موارد بالا، تصمیم ما بر این شد که آریایی، میهن مارکت و اهورا را با یکدیگر ادغام کنیم و تمام امکانات موجود در آریایی و میهن مارکت را به قالب وردپرس اهورا اضافه کنیم. البته نیازی به اضافه کردن امکانات موجود آریایی و میهن مارکت به اهورا نبود. چرا که اهورا تمام امکانات آریایی و میهن مارکت را شامل می‌شود. تنها چیزی که باید به اهورا اضافه کنیم دموهای از پیش ساخته‌شده آریایی و میهن مارکت بود که این‌کار را طی هفته گذشته انجام دادیم.

اما با توجه به تصمیم پرچالشی که در این مورد گرفته‌ایم، شاید سوالاتی برای شما بوجود آمده باشد. که در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

قبلا آریایی یا میهن مارکت را خریده‌ام. چه باید کرد؟

قالب آریایی یا میهن مارکت از پنل  شما حذف نخواهد شد و می‌توانید از آخرین نسخه آریایی یا میهن مارکت استفاده کنند. در صورتی که قالب آریایی یا میهن مارکت دارای مشکلی بود، آپدیت جدید آن را منتشر خواهیم کرد. پس پشتیبانی آریایی و میهن مارکت متوقف نخواهد شد.

البته پیشنهاد ما استفاده از قالب اهورا است. چرا که تمام امکانات قالب قبلی + امکانات جدیدتر و به‌روزتر را دریافت خواهید کرد.

چطور می‌توانم اهورا را جایگزین آریایی یا میهن مارکت کنم؟

هسته هر ۳ قالب دقیقا از یک ساختار پشتیبانی می‌کند. کافیست اهورا را به جای آریایی یا میهن مارکت روی سایت خود فعال کنید. بعد از نصب، کافیست از بخش نمایش > سفارشی سازی، مجددا تنظیمات قالب را انجام دهید. مشکلی برای نوشته‌ها و صفحات طراحی شده با آریایی و میهن مارکت پیش نخواهد آمد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.