دیجی اسکریپت

ارزش مدرک بین المللی در مدیریت کسب و کار – باران وب | دیجی اسکریپت

ارزش مدرک بین المللی در مدیریت کسب و کار – باران وب
[ad_1]

“اگر فرصت نمی کند, دست کشیدن, ساخت درب” – این نقل قول توسط Milton Berle, یکی از برجسته ترین چهره های مشهور دنیا که حیرت زده به عصر طلایی تلویزیون نگه می دارد در عمق اهمیت وقتی که می آید به ساخت یک موفقیت حرفه ای در حال و روز شرکت های بزرگ جهان است.مدرن روز معاملاتی بدن نگه سازه که در حال رشد گسترده و گسترده با زمان, استقبال از ایده های جدید و مفاهیم و استراتژی. به طور فزاینده ای در حال تغییر کسب و کار روند بزرگترین شواهدی از این واقعیت است. سازمان ها امروزه هدف به کار بر روی یک پلت فرم جامع با رسیدن به کسب و کار بین المللی تبادل لازم می دانم که چگونه و اجرای آنها را در سرمایه گذاری خود را. آن است که از این رو بسیار مهم است به درک که فقط به کسب درآمد در مقطع کارشناسی در رشته مدیریت کسب و کار است نه در همه قصد کمک به شما را به علامت خود را در عرصه حرفه ای.

امروز هر کسی که مشتاق به یک حرفه ای در مدیریت دامنه نیاز به یک جهانی طرز فکر به یک حرفه ای در کسب و کار فعلی صنعت است که می آید از طریق دهانی, یادگیری, اکتشاف, صنعت, قرار گرفتن در معرض و آموزش. ‘بین المللی’ است جدی برچسب در دنیای کسب و کار امروز است که بسیار ارزشمند توسط شرکت ها و استخدام. مدرک بین المللی کمک می کند تا شما ایجاد یک قوی پل بین شما و آینده شغلی خود را از طریق آن شما می توانید قرار گرفتن در معرض بیشتری برای رسیدن به فرصت ها در وهله اول. اگر شما ببینید در زمان بار شدن این شانس را به شرکت در یک مصاحبه بیشتر چالش قابل توجهی از ترک خوردگی یکی. این است که عمدتا به دلیل افزایش در صد از مدیریت کسب و کار دانشجویان فارغ التحصیل در هر سال تحمیل رقابت سختی برای هر یک از دیگر. نشان داده شده در زیر برخی از rationalizations است که کمک خواهد کرد که شما را در درک ارزش بین المللی لیسانس در رشته مدیریت و چگونه آن را یکی از بهترین تصمیمات شما می توانید برای یک مدیریت قوی حرفه ای جلوتر است.

تعامل و اتصال و یادگیری به طور مستقیم از بالا بین المللی مدیران

یادگیری تحت نظارت بین المللی مدیران و متخصصان داشتن غنی تجربه جهانی می تواند به طور قابل توجهی افزایش ارزش خود را در صنعت. زمانی که شما گام به سوی رسیدن به یک مدرک بین المللی در مدیریت کسب و کار شما نه تنها برای به دست آوردن از متخصص دیدگاه کارشناسان بین المللی که نمونه های واقعی از کسب و کار موفق و ارقام. علاوه بر این مدرک بین المللی به شما فراهم می کند با فرصت به شیر به این مهم استانداردهای تاکتیک ها و مانورهای است که کسب و کار فعلی صنعت به شرح زیر است.

مدافع سرسخت گسترش صنعتی و دانش شبکه

معاصر پلت فرم کسب و کار است که به دور از محدود بودن به دانش آکادمیک و rote کسانی. آن راستی است, خواسته های حرفه ای که مبتکر را در خارج از جعبه فکر کردن توانایی و مهارت کافی برای افزودن ارزش به کسب و کار بالاتر از همه چیز است. این است که به محض نیاز برای یک کسب و کار بین المللی درجه دستاوردهای برجسته. این کمک خواهد کرد که شما تجربه طعم های متنوع فرهنگ, زبان و نگرش و تغییر رویکرد به آموزش در سراسر کسب و کار رشته. علاوه بر این شما می توانید برای ارتباط با بسیاری از افراد همفکر و همسالان خود در حال گسترش شبکه های حرفه ای که حیاتی خواهد بود برای شما در دراز مدت خود را حرفه ای.

بی بها مزایای معاصر آموزش محیط زیست

نامزدهای کسب مدرک بین المللی در مدیریت به عنوان یک بخشی از مدرن روز و محیط یادگیری پویا. آموزش آموزش آموزش ایدز و روش کلی مورد استفاده در خارج از کشور متفاوت از چگونه آنها در هند است. بعلاوه بین المللی و اساتید باید سبک های مختلف, مشاوره دانش آموزان و تاکید بیشتر بر جنبه های عملی. همراه با آن, آنها همچنین قلاب مفهوم باز-محیط کلاس درس به دانش آموزان کمک می کند برای حفظ علاقه خود را و یاد بگیرند که در بیشتر انگیزه و پیشرفته به شیوه ای.

به عنوان یک سکوی پرتاب برای زندگی حرفه ای خود را در خارج از کشور

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از به دست آوردن مدرک بین المللی در مدیریت کسب و کار است که از آن باز می شود چشم انداز بزرگ برای شما برای راه اندازی حرفه ای خود را در خارج از کشور. مدرک خارجی برنامه باعث می شود شما آشنا با کسب و کار جهانی استانداردهای آداب و رسوم و تاکتیک های کسب و کار است که به طور خودکار افزایش بازار خود را در سطح بین المللی. علاوه بر این, شما, به عنوان یک دارنده مدرک بین المللی مدیریت قادر خواهد بود به انجام با مقایسه بیشتر اعتقاد بر روی یک پلت فرم جهانی از غیر بین المللی, دارنده مدرک.

همانطور که شما در بالا می بینید اینها برخی از کلید علامت + از رسیدن مدرک بین المللی در مدیریت است. مدرک بین المللی ارزانی شما را با مزایای بی نظیر است که برای کمک به شما در دستیابی به تعالی شخصی به غیر از قوی حرفه ای دانش. مهارت های کسانی و دانش شما به دست آوردن تنها از بند باز کردن به تدریج هنگامی که شما شروع به سفر خود را. ما در IILM مقطع کارشناسی دانشکده کسب و کار با ما BBA برنامه می تواند به شما ارائه یک پلت فرم بین المللی برای خود اهداف و آرمان های جدیدی به رسمیت شناختن. بین المللی-ارزیابی برنامه درسی, قوی, تحقیقات بازار و اتصالات, معاصر, آموزش, تربیت و علمی برخی از قوی ستون است که به ما کمک کرد تولید بهترین و حرفه ای برای سال. به عنوان یکی از مهمترین موسسات شروع به مدرک بین المللی سیستم در هند ما در IILM UBS به رسمیت شناخته شده در میان بهترین BBA کالج در دهلی شورای ملی مقاومت, پیشنهاد, بلند پروازانه مدیریت جزوات فرصت برای یادگیری و مشاهده nitty-ریگ دار از دنیای کسب و کار از یک چشم انداز جهانی.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.