دیجی اسکریپت

ارسال ایمیل یادآوری برای فاکتورهای پرداخت نشده در ووکامرس | دیجی اسکریپت

ارسال ایمیل یادآوری برای فاکتورهای پرداخت نشده در ووکامرس
[ad_1]

یکی از دغدغه های اصلی و مشکلات اساسی در ووکامرس و تجارت آنلاین، مسئله فاکتور های پرداخت نشده و موضوعات مربوط به آن است. در این نوشته به شما نشان خواهیم داد که چگونه این موضوع را مدیریت کنید. با ما همراه باشید…

 

آموزش ارسال ایمیل یادآوری برای فاکتورهای پرداخت نشده در ووکامرس

در دسترس نبودن درگاه پرداخت، موجودی نداشتن حساب مشتری در بازه‌ی زمانی تکمیل خرید، منصرف شدن مشتری از پرداخت سفارشی که ثبت کرده و مسائلی از این قبیل از جمله عواملی هستند که سفارشات در وضعیت پرداخت نشده باقی می‌مونن.

 

بنابراین بهترین کار اینه که پس از مدتی مشتری را از وجود فاکتور یا فاکتورهای پرداخت نشده مطلع کرده و تعیین وضعیت فاکتورها را یادآوری کنیم. ایجاد چنین قابلیتی در وردپرس با استفاده از افزونه WooCommerce Payment Reminder بوجود خواهد امد.

 

افزونه WooCommerce Payment Reminder وردپرس

این پلاگین وردپرس بیش از ۱٫۰۰۰ نصب موفق و فعال در مخزن وردپرس به ثبت رسانده است. میتوانید افزونه WooCommerce Payment Reminder را در انتهای همین نوشته بصورت رایگان دانلود کنید

ارسال ایمیل یادآوری برای فاکتورهای پرداخت نشده در ووکامرس

در این نسخه از افزونه WooCommerce Payment Reminder  ارسال ایمیل یادآور متناسب با نیاز مدیر فروشگاه و از طریق گزینه‌ای که برای هر سفارش به صورت مستقل در نظر گرفته شده ارسال میشه و این امید میره که با حمایت‌ها و بازخوردهای شما این افزونه به مرور توسعه داده شده و امکانات بیشتری رو در خود جای بده.

 

همچنین از دیگر ویژگی های این افزونه وردپرس میتوان برخورداری از زبان‌های فارسی و انگلیسی برای ایمیل ارسالی و امکان پیوست تصویر یا فایل به ایمیل یادآور از طریق ادمین را نام برد که بسیار کاربردی و موثر هستند.

نوشته ارسال ایمیل یادآوری برای فاکتورهای پرداخت نشده در ووکامرس اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.