دیجی اسکریپت

ارسال خبرنامه در وردپرس با MailPoet Newsletters | دیجی اسکریپت

ارسال خبرنامه در وردپرس با MailPoet Newsletters
[ad_1]

ارسال خبرنامه در وردپرس

ارسال خبرنامه در وردپرس

قبلا توضیح دادیم که بهترین افزونه خبرنامه وردپرس، میلستر یا مای میل هست. امروز با یکی دیگر از افزونه‌های ارسال خبرنامه آشنا می شوید. پیشنهاد می کنم کمی وقت خود را به ما بدهید و این آموزش را با دقت مطالعه کنید. 🙂

نحوه کار با افزونه MailPoet Newsletters

در ابتدای کار افزونه را نصب و فعال کنید. پس از قعالسازی افزونه منو جدیدی به نام MailPoet در پیشخوان وردپرس اضافه می شود. این منو دارای چندین زیر منو به نام های خبرنامه ها، مشترکین، تنظیمات، نسخه پولی است.

برای افزودن و ارسال خبرنامه به زیر منو خبرنامه ها بروید. در اینجا یک حبرنامه پیش فرض به نام “راهنمای ۵ دقیقه ای کاربر” می بینید. از این خبرنامه میتوان یک نمونه دیگر کپی کرد و آن را مشاهده، ویرایش و حذف کرد.

برای شروع روی لینک آبی رنگ ویرایش کلیک کنید. در این قسمت باکس خبرنامه را می بینید، روی هر بخش به طور جداگانه کلیک کنید و آن قسمت را ویرایش کنید و محتواهای خودتان را جایگزین متون قبلی کنید. تمامی مراحل را میتوان خیلی راحت و سریع ویرایش کرد.

ویرایش خبرنامه

در سمت چپ در سربرگ محتوا چهار ابزارک تیترها و متن، مطلب وردپرس، جداساز و شبکه های اجتماعی را مشاهده می کنید. میتوان هر یک از این ابزارک ها را در هر قسمت خبرنامه که دوست دارید فقط با رها کردن و کشیدن آنها طبق سلیقه خودتان فرم خبرنامه را سفارش سازی کنید. سپس در سربرگ تصاویر، تصویر دلخواه خود را قرار دهید.

حال به سربرگ استایل بروید و توع و اندازه فونت متن و عناوین را تغییر دهید. و رنگ پس زمینه هدر، خبرنامه و فوتر را به شکل دلخواه خود درآورید. در آخر پس از تغییرات انجام شده در پایین صفحه ایمیل خود را نوشته و روی دکمه ارسال پیش نمایش کلیک کنید و نتیجه را مشاهده کنید. بعد به گام بعدی بروید.

اکنون، در این قسمت عنوان خبرنامه، فهرست، ایمیل فرستنده، تعیین زمانبندی را انتخاب و وارد کنید. و دکمه ارسال را لمس کنید. حتی میتونید خبرنامه هاتون را ذخیره و در حالت پیشنویس قرار دهید و در زمان معینی آنها را ارسال کنید. به همین سادگی میتوان چندین خبرنامه سفارشی ایجاد و ذخیره کرد.

ارسال خبرنامه

در زیرمنو مشترکین، ایمیل های مشترکین را مشاهده و ویرایش کنید. و در مرحله آخر به بخش تنظیمات افزونه بروید و تنظیمات اولیه و پیشرفته را پیکربندی کنید. تمامی گزینه ها فارسی است. آنها را با دقت خوانده و در صورت لزوم آنها را تغییر دهید.

در صورتی که از امکانات این افزونه راضی نیستید می‌توانید از مای میل فارسی استفاده کنید.

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.