دیجی اسکریپت

ارسال خودکار مطالب به توییتر با افزونه Post Tweets | دیجی اسکریپت

ارسال خودکار مطالب به توییتر با افزونه Post Tweets
[ad_1]

توییتر یک شبکه اجتماعی است که با استفاده از ان می توانید توییت‌های خود را در ۱۴۰ کاراکتر با انتخاب بهترین نوع نوشته به دلیل محدودیت در کاراکتر ارسال کنید. اینکه بتوانید در ۱۴۰ کاراکتر مفهوم خود را برسانید در این شبکه اجتماعی بسیار مهم است.

در این آموزش از ۲۰اسکریپت قصد دارم تا افزونه‌ای را به شما معرفی کنم که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا مطالب خود را به صورت خودکار در توییتر ارسال کنید و علاوه بر آن قادر خواهید بود تا از طریق پیشخوان وردپرس اقدام به ارسال توییت کنید.

 

ارسال خودکار مطالب به توییتر

ارسال خودکار مطالب به توییتر با افزونه Post Tweets

افزونه‌ای که قصد معرفی آن را دارم با عنوان Post Tweets در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است و تاکنون توانسته است تا بیش از ۴۰ نصب فعال و کسب امتیاز ۵ را ازان خود نماید.

پس از نصب و فعال سازی این افزونه مشابه تصویر زیر منویی با عنوان Post Tweets در پیشخوان وردپرس افزوده خواهد شد که برای راه‌اندازی و کارکرد افزونه لازم است به منوی settings افزونه مراجعه کنید.

ارسال خودکار مطالب به توییتر با افزونه Post Tweets

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید برای راه‌اندازی لازم است تا اجازه اینکار را به توییتر بدهید. بنابراین بر روی گزینه click here که در پایین مشاهده می‌کنید کلیک کرده و در آدرس مذکور برنامه خود را ایجاد و توکن و کدهای دریافتی مورد نیاز را در تنطیمات وارد و آن را ذخیره کنید.

حال هرگاه اقدام به افزودن نوشته جدید در وردپرس کنید مشابه تصویر زیر می‌توانید برای انتشار نوشته در توییتر گزینه tweet this post را بر روی حالت YES قرار دهید تا به صورت خودکار به توییتر ارسال شود.

ارسال خودکار مطالب به توییتر با افزونه Post Tweets

از قابلیت دیگر این افزونه می‌توان به امکان ارسال توییت از طریق پیشخوان اشاره کرد که با کلیک بر روی گزینه Post Tweets در پیشخوان وردپرس مشابه تصویر زیر می‌توانید به صورت مستقیم در صفحه توییتر خود اقدام به ارسال توییت کنید.

ارسال خودکار مطالب به توییتر با افزونه Post Tweets

موفق باشید

نوشته ارسال خودکار مطالب به توییتر با افزونه Post Tweets اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.