دیجی اسکریپت

ارسال محصولات به فروشگاه دکمه با افزونه dokme | دیجی اسکریپت

ارسال محصولات به فروشگاه دکمه با افزونه dokme
[ad_1]

دکمـه یک شبکـه اجتمـاعی برای خریـد اینترنتـی کالا می باشد که با کمک افزونه dokme می توانید محصولات موجود در وب سایت فروشگاهی خود را به اکانت خود در این وب سایت وارد نمایید. برای بیشتر دیدن فروشگاه خود و افزایش تعداد مشتریان، می توانید فروشگاهتان را در شبکه اجتماعی دکمه به آدرس dokme.com ثبت نمایید.

 

ارسال محصولات به فروشگاه دکمه با افزونه dokme

 

آپدیت کردن محصولات هم در پیشخوان وردپرس و هم در اکانت حساب کاربری دکمه، کاری بسیار سخت و وقت گیر خواهد بود؛ اما با کمک این افزونه به راحتی و با چند کلیک تمام محصولات خود را شبکه اجتماعی دکمه وارد نمایید.

 

در ادامه این آموزش از ۲۰اسکریپت، در مورد افزونه dokme و نحوه استفاده از آن توضیح خواهم داد.

 

اتصال دکمه به فروشگاه ووکامرس

افزونه ای که برای اتصال فروشگاه ووکامرس به شبکه اجتماعی دکمه طراحی شد است، یکی از افزونه های ایرانی ثبت شده در مخزن وردپرس می باشد. اگر شما هنوز فروشگاه خود را در این شبکه اجتماعی ثبت نکرده اید، پیش از ادامه آموزش ابتدا فروشگاه ووکامرسی خود را در وب سایت دکمه ثبت کرده و پس از تایید، ادامه آموزش را دنبال کنید.

 

برای اتصال ووکامرس به شبکه اجتماعی دکمه، با کلیک روی دکمه زیر افزونه dokme را از مخزن وردپرس دانلود کرده و سپس به کمک آموزش نحوه نصب افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی آن در وب سایت خود نمایید.

پس از نصب و فعال سازی افزونه، منویی با عنوان دکمه در پیشخوان وب سایت شما ظاهر می شود که با کلیک روی آن به صفحه تنظیمات و اتصال وردپرس به شبکه اجتماعی دکمه هدایت خواهید شد.

ارسال محصولات به فروشگاه دکمه با افزونه dokme

همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید، برای ارسال کالاهای فروشگاه خود به شبکه اجتماعی دکمه، ابتدا باید توکن دریافتی خود از این فروشگاه را وارد کرده و سپس اقدام به وارد کردن دسته بندی ها یا کالاها کنید.

ارسال محصولات به فروشگاه دکمه با افزونه dokme

در زیرمنوی کالاها می توانید کالاهای مورد نظر خود را برای ارسال به شکه دکمه با کمک افزونه dokme انتخاب نمایید و در زیرمنوی دسته بندی ها نیز می توانید دسته بندی های کالاهایی که می توانند به سایت دکمه منتقل شوند را انتخاب کنید.

نوشته ارسال محصولات به فروشگاه دکمه با افزونه dokme اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.