دیجی اسکریپت

ارسال پست زمانبندی شده در وردپرس | دیجی اسکریپت

ارسال پست زمانبندی شده در وردپرس
[ad_1]

شاید خیلی از کسانی که با وردپرس کار میکنن هنوز نمیدونن که میشه با وردپرس پست های زماندار گذاشت! پست هایی که در آینده به صورت خود به خود انتشار پیدا میکنند!!!! در این اموزش میخوام به شما دوستان عزیز اموزش بدم که چجوری یه پست زماندار ارسال کنید.

در وردپرس میتونیم یه تعداد پست ایجاد کنیم و برای هرکدوم از این پست ها زمانی قرار بدیم تا در زمان تعیین شده به صورت اتوماتیک انتشار پیدا کنند , برای انجام این کار نیاز به هیچ افزونه یا پلاگین ندارید , این یکی از قابلیت های وردپرس است که بدون نصب افزونه میتونید ازش استفاده کنید , برای اینکار کافیست در هنگامی که پست خودتون رو ایجاد کردید در قسمت انتشار یا publish که در سمت چپ صفحه قرار داره بر روی ویرایش در قسمت زمانبندی کلیک کنید و زمان مورد نظر برای انتشار پست رو معین کنید , بعد از معین کردن زمان مورد نظر دکمه ی انتشار به زمانبندی تغییر شکل میده. با کلیک کردن روی آن پست شما به صورت زمانبندی شده قرار میگیره تا در زمان مشخص شده انتشار پیدا کنه , تنظیمات انجام شده به صورت تصویر زیر است:

در تصاویر بالا نحوه ی ارسال پست زمانبندی شده رو به شما دوستان عزیز نشون دادیم. دقت کنید که تصویر اول مربوط به وردپرس با زبان انگلیسی است , این تصویر رو قرار دادم تا دوستانی که زبان وردپرس آنها انگلیسی هست نیز متوجه موضوع بشن.

امیدوارم از این اموزش لذت برده باشید. دوستانی که مشکل یا سوال دارند میتونن از انتهای همین پست مطرح کنند تا پاسخ بگیرن. موفق و پیروز باشید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.