دیجی اسکریپت

اسکریپت خدماتی متن ساز Text Generator | دیجی اسکریپت

اسکریپت خدماتی متن ساز Text Generator
[ad_1]

شبکه‌های اجتماعی و بسیاری از سیستم‌های مدیریت محتوا و ابزارهای انتشار متن در اینترنت، امکانات معدودی برای نوشتن در اختیار کاربر قرار می‌دهند. جلب توجه مخاطب در هنگام خواندن متن تبلیغاتی بسیار اهمیت دارد و برای این موضوع به جلوه های نوشتاری متنوعی برای معنادهی به متن و جذاب کردن آن، نیاز است. اگر می‌خواهید نوشته‌های خود را در سرتاسر اینترنت به صورت سفارشی شده، انتشار دهید؛ استفاده از اسکریپت متن ساز Text Generator را پیشنهاد می‌کنیم.

 

اسکریپت Text Generator، ابزاری برای ساخت متن‌های خلاق در طرح و جلوه های نوشتاری مختلف است. اگر می‌خواهید قسمتی از یک متن را به شکل برجسته، کامپیوتری، دست نویس، خط کشی شده، با حروف بزرگ و… درآورید. تنها کافی است تا نوشته موردنظر را در ابزار ویرایش اسکریپت متن ساز وارد نموده و بر دکمه “Generate” کلیک کنید. به همین سادگی، متن شما به شکل جلوه انتخاب شده درخواهد آمد.

 

اسکریپت خدماتی متن ساز Text Generator

 

اسکریپت متن ساز سازگار با انواع پلتفرم ها
اسکریپت متن ساز Text Generator یک ابزار برای تمامی پلتفرم‌ها و سرتاسر اینترنت است. از انواع شبکه های اجتماعی تا فروم ها و بخش نظرات هزاران وبلاگ اینترنتی، همگی از متن های ویرایش شده این اسکریپت پشتیبانی می کنند. در اینستاگرام، فیسبوک، یوتوب، توئیتر و ده‌ها ابزار ارتباط جمعی دیگر، پست‌ها و توئیت‌های خود را به شکل جذاب‌تری ارائه کنید.

 

تجربه کاربری یکپارچه و بهینه
۱۶ جلوه متنی متنوع برای انواع معناها و مقاصد ویرایشی به سادگی در اختیار شما قرار گرفته است. زیرخط، خط کشی شده، برعکس، کاراکترهای مربعی، حذف شده، حروف با طراح عدد، ایموجی، ایتالیک، برجسته، خط دوگانه و موارد کاربردی دیگر که همگی به صورت یکپارچه و ثابت در انواع پتلفرم‌ها قابل استفاده می‌باشند. سازندگان، این ابزار را از صفر تا صد، خود طراحی و توسعه داده‌اند و از این رو، اسکریپت Text Generator، کدی یکپارچه و پایدار دارد که خللی در کار شما ایجاد نمی‌کند.

 

اسکریپت خدماتی متن ساز Text Generator

 

عدم استفاده از دیتابیس در طراحی این اسکریپت موجب شده تا بدون قرار گرفتن کدهای اضافی، یک ابزار سبک، سریع و در عین حال کاربردی را در اختیار داشته باشید. با طراحی سازگار این ابزار متن ساز با انواع پلتفرم ها، می توانید متن‌های خود را خارج از کامپیوتر و با موبایل و تبلت ساخته و به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارید. طراحی واکنشگرای محصول، تجربه یکسانی را در هر دستگاهی به شما می‌دهد.

 

قابل ایندکس و سازگار با موتورهای جستجو
متن‌های ساخته شده بدون نیاز به هرگونه پایگاه داده‌ای ساخته خواهند شد و از این رو تنها به شکل یک متن ساده در اختیار شما قرار می‌گیرند و نیازی به قرار‌دهی پایگاه داده در ابزار انتشار متن وجود ندارد. نوشته‌های تولید شده قابل ایندکس بوده و مشکلی با موتورهای جستجو و موضوع سئو ندارند و لینک‌های یکتا بهینه شده‌ای را تولید می‌نمایند.

 

ویژگی‌های کاربردی اسکریپت متن ساز Text Generator :

  • صفحات قابل ایندکس
  • لینک‌های بهینه از نظر سئو
  • طراحی فلت و مدرن
  • طراحی واکنش‌گرا و سازگار با موبایل
  • عدم استفاده از کتابخانه‌های اضافی
  • نصب آسان و سریع ابزار
  • پشتیبانی از انواع مرورگرهای محبوب (IE11+, Chrome, Safari, Firefox, Opera)
  • تجربه کاربری آسان برای ساخت متن
  • بدون نیاز به دیتابیس
  • و..

نوشته اسکریپت خدماتی متن ساز Text Generator اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.