دیجی اسکریپت

اصول لپ تاپ بازیابی اطلاعات – باران وب | دیجی اسکریپت

اصول لپ تاپ بازیابی اطلاعات – باران وب
[ad_1]

با ظهور تلفن همراه در شیوه زندگی و راه دور لپ تاپ نشو و نما و تبدیل شدن به تقریبا به عنوان مشترک به عنوان صفحه اصلی کامپیوتر است. در برخی موارد به لپ تاپ تبدیل شده است به کامپیوتر خانگی. دلیل محبوبیت است که قابلیت حمل آن را می توان به کامپیوتر کاربر. و با توانایی به لپ تاپ در هر نقطه این منجر به آسیب های غیر منتظره از عناصر و سنگین ساییدگی و پارگی.

از آنجا که این لپ تاپ طراحی شده برای تحرک این باعث می شود آن را بیشتر در معرض آسیب است. گذشته از این به طور منظم ساییدگی و پارگی از lugging اطراف کامپیوتر وجود دارد بیشتر خطر برای حوادث. به طور تصادفی ریختن قهوه بیش از لپ تاپ و یا انداختن آن در حال اجرا ماشین بیش از این مورد و یا حتی نشستن بر روی لپ تاپ می تواند آسیب های این واحد است. آسیب فیزیکی به مورد لپ تاپ می توانید آن را unbootable.

در اکثر موارد لپ تاپ ثانویه کامپیوتر و یا سیمی به دفتر شبکه محتاطانه به طور منظم ذخیره داده ها به یک کامپیوتر و یا سرور. در صورت از دست دادن یک کپی از داده های مهم ذخیره شده در دفتر و یا در خانه. پشتیبان گیری نرم افزار امکان استفاده از این اتصال و می توانید یک پشتیبان گیری خودکار از فایل ها را به کامپیوتر رومیزی یا دفتر فایل سرور.

اغلب لپ تاپ با یک ریکاوری دیسک CD. لپ تاپ بازیابی دیسک CD شامل فشرده هارد دیسک مطالب قبل از این لپ تاپ استفاده کنید. در مورد هارد دیسک نتواند و یا کاربر می خواهد کامل دوباره نوشتن و یا دوباره نصب کنید از لپ تاپ, لپ تاپ بوت آپ از لپ تاپ بازیابی CD و کامل نصب مجدد انجام شده است. برای یک لپ تاپ, بازیابی اطلاعات, کامل بازیابی از پشتیبان موجود انجام می شود و بعد از سیستم شده است و دوباره نصب شده است.

لپ تاپ بازیابی دیسک CD است که به اشتباه با ویندوز بازیابی هارد دیسک. این نیز متفاوت از بهبود دیسک از بازیابی اطلاعات برنامه. ویندوز بازیابی دیسک استفاده می شود هنگامی که در تلاش برای بوت کامپیوتر با یک دیسک سخت خراب و یا یک کامپیوتر است که نتواند به بوت. آن تعمیرات ویندوز و فایل های سیستم. بازیابی دیسک ها از پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات فروشندگان نرم افزار اجازه می دهد تا کاربر را به بوت کردن دیسک و لپ تاپ بازیابی اطلاعات با بازیابی اطلاعات هارد دیسک از یک نسخه پشتیبان تهیه.

برخی از لپ تاپ ها باید هوشمند هارد دیسک است که کمک به جلوگیری از از دست دادن داده ها. خود مانیتورینگ تجزیه و تحلیل و گزارش تکنولوژی (SMART) برای هارد دیسک به اطلاع کاربر از احتمال یک دیسک سخت شکست. یک لپ تاپ با هوشمند هارد دیسک را به اطلاع کاربر اگر یک هارد دیسک سقوط اجتناب ناپذیر است. این کاربر می دهد زمان کافی برای برگشت از مهم اطلاعات هارد دیسک. آن را نیز اجازه می دهد تا کاربر لوکس از رفتن به یک مرکز خدمات برای تشخیص کامپیوتر قبل از هارد دیسک با شکست مواجه شد.

در مورد آسیب تصادفی وجود دارد که لپ تاپ بازیابی اطلاعات خدمات است که مالک می تواند از فایده است. این لپ تاپ بازیابی اطلاعات خدمات کامل خدمات تعمیر دفاتر که بررسی قطعات کامپیوتر و نه فقط روی هارد دیسک است. مالک می فرستد واحد به مرکز خدمات برای لپ تاپ, بازیابی اطلاعات, لپ تاپ معاینه و تشخیص عیب و تعمیر. برای لپ تاپ بازیابی اطلاعات هارد دیسک جدا شده است و یک تصویر از هارد دیسک داده ها ایجاد شده است قبل از تعمیر آن.

با این دفاتر خدمات لپ تاپ بازیابی اطلاعات می تواند انجام شود حتی اگر این هارد دیسک به طور کامل آسیب دیده و یا کار نمی کند. لپ تاپ بازیابی اطلاعات می تواند انجام شود برای غیر قابل دسترس درایو یا پارتیشن فایل های خراب یا دیسک حملات ویروس رونویسی تصادفی, فایل, لپ تاپ, سخت افزار جزء شکست هارد دیسک تصادفات و آتش سوزی و سیل و آب آسیب های رسانه های آلودگی یا آسیب های تصادفی قالب بندی یا پارتیشن بندی.

لپ تاپ بازیابی اطلاعات ممکن است یک فرآیند دیگر از بازیابی داده ها برای یک کامپیوتر رومیزی. بیشتر وجود دارد دلایل یک دیسک سخت شکست و یا لپ تاپ آسیب اتفاق می افتد. اما برای حالات مختلف از دیسک سخت, شکست, بوت کردن شکست یا از دست دادن داده ها وجود دارد های مختلف لپ تاپ بازیابی اطلاعات راه حل های موجود برای لپ تاپ کاربر.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.