دیجی اسکریپت

اضافه کردن دکمه پرینت به فرم و صفحات وردپرس [بدون افزونه] | دیجی اسکریپت

اضافه کردن دکمه پرینت به فرم و صفحات وردپرس [بدون افزونه]
[ad_1]

اضافه کردن دکمه پرینت به فرم و صفحات وردپرس

معمولاً تمامی افرادی اقدام به راه‌اندازی یک سایت با هدف آموزشی می‌کنند باید به این موضوع توجه داشته باشند که درصد بسیار بالایی از کاربران تمایل دارند برخی از مقاله‌های آموزشی سایت شما را پرینت کرده و بر روی سیستم خود یا کاغذ باشند. یا شاید فرم‌هایی داشته باشید که می‌خواهید با اضافه کردن دکمه پرینت به فرم به کاربر این امکان را دهید تا اطلاعات ورودی در فرم خود را پرینت کنند.

بنابراین شما اگر قصد دارید دسترسی به مقاله‌ها و نوشته‌های خود را برای کاربران خود ساده و آسان کنید باید راهکاری را در پیش بگیرید که آنها برای پرینت این صفحات با مشکلی مواجه نشوند.

در این مطلب می‌خوانید:

اهمیت داشتن دکمه پرینت در وردپرس

یکی از مواردی که در خصوص این موضوع به مدیر یک سایت آموزشی و کاربران آن کمک بسیار زیادی می‌کند افزودن دکمه پرینت به صفحات وردپرس است. شما به‌عنوان یک مدیر سایت می‌توانید این امکان را برای کاربران خود بگذارید که به‌سادگی و تنها با یک کلیک امکان دسترسی به مطالب سایت را داشته باشند.

البته این نکته را به یاد داشته باشید که این ویژگی مختص سایت‌های آموزشی نیست و شما با هر سایتی می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید. به‌بیان‌دیگر این قابلیت به کاربران سایت شما این امکان را می‌دهد که بتوانند حتی زمانی که آنلاین نیستند و یا دسترسی به اینترنت ندارند از مطالب سایت شما بهره ببرندبه‌طور کلی می‌توان گفت که دکمه پرینت برای یک سایت آموزشی از موارد ضروری به‌حساب می‌آید و شما باید حتماً این دکمه را در سایت خود قرار دهید.

نکته‌ی دیگر قابل‌توجه در خصوص دکمه پرینت این است که مطالب سایت شما بدون هیچ تبلیغ اضافی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به‌صورت Pdf ذخیره می‌شود.

با استفاده از این ویژگی می‌توانید رضایت محتوای سایت خودتان را در حالت آفلاین در اختیار کاربر قرار دهید که این موضوع باعث رضایت بیشتر کاربران شما خواهد شد.

اضافه کردن دکمه پرینت به فرم و صفحات وردپرس

برای اینکه بتوانید دکمه پرینت به فرم‌های وردپرس خود اضافه کنید باید یک بلوک HTML به گوتنبرگ اضافه کنید و دستور زیر را به‌عنوان گزینه‌ی HTML در تنظیمات اضافه نمایید.

<a href="#" onclick="window.print(); return false;">چاپ این صفحه</a>

شما می‌‌توانید برای استایل‌‌های مختلف از دکمه‌‌ی CSS استفاده کنید.

البته یک روش دیگر نیز برای کاربران وجود دارد که به آن‌ها اجازه می‌دهد دکمه‌ی پرینت به فرم‌های وردپرسی اضافه کنند، برای این کار کاربران باید یک کپی از داده‌ها را به ایمیل خود ارسال کنند که پس‌ازآن می‌توانند ایمیل‌ها را پرینت کنند.

پس از طی کردن روند بالا آیکونی برای کاربران شما به نمایش در می‌آید که می‌توانند با کلیک کردن بر روی آن مطالب موردنظر خود را به‌راحتی پرینت کنند.

امیدواریم این مقاله به شما برای افزودن دکمه پرینت به فرم و صفحات وردپرس کمک کرده باشد. موفق باشید. 🙂

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.