دیجی اسکریپت

افزودن آیکن به فایل پیوست شده در وردپرس | دیجی اسکریپت

افزودن آیکن به فایل پیوست شده در وردپرس
[ad_1]

پلاگین افزودن آیکن به فایل پیوست شده در وردپرس

آیا شما هم سایتی دیده اید که آیکن هایی کنار لینک دانلود فایل قرار دهند؟ یکی از کاربران وب سایت ما پرسیدند که آیا امکان دارد در کنار فایل های پیوست شده یک آیکن قرار دهیم؟ پاسخ مثبت است. بله، امکانش هست و به آسانی می توان این کار را انجام داد. در این مقاله می خواهیم به شما پلاگین افزودن آیکن به فایل پیوست شده در وردپرس را معرفی و آموزش دهیم.

 

textlinks

همان طور که در تصویر می بینید ما یک فایل با فرمت PDF و DOCX در نوشته آپلود نموده ایم که این برای کاربران تشخیص نوع فایل مد نظر خود جهت دانلود نمودن سخت می باشد. اگر شما به طور منظم فایل هایی با نوع مختلف آپلود می کنید نیازمند آن هستید تا آیکن نوع فایل مورد نظر خود را در کنار لینک قرار دهید تا کاربران به راحتی بتوانند نوع یا همان فرمت مورد نظر خود را از روی آیکن مورد نظر برنامه تشخیص دهند.

 

اضافه کردن آیکن به فایل ها در وردپرس

ابتدا شما نیاز دارید به نصب و فعال سازی افزونه ی MimeTypes Link Icons که آن را می توانید در مخزن وردپرس مشاهده نمایید. بعد از فعال سازی افزونه برای پیکربندی تنظیمات افزونه ابتدا از بخش پیشخوان بر روی تنظیمات رفته و از منوی کشویی باز شده بر روی MimeType Icons کلیک نموده تا وارد پنجره ی تنظیمات افزونه شوید.

 

این افزونه به شما این امکان را می دهد تا اندازه آیکن مورد نظر خود را انتخاب نمایید. شما می توانید  از بین فرمت png و gif آیکن خود را انتخاب نموده و در آخر می توانید محل آیکن مورد نظر خود را به همراه نمایش آیکن برای هر نوع فرمت را فعال و یا غیر فعال کنید. فراموش نکنید که پس از انجام تنظیمات مورد نظر بر روی ذخیره ی تغییرات کلیک نمایید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

 

پس از ذخیره تنظیمات شما می توانید نوشته و یا برگه خود را ویرایش کنید و لینک دانلودی مورد نظر خود را همراه با نمایش آیکن فرمت فایل مورد نظر در کنار آن برای راحتی بازدیدکنندگان وب سایت نمایش دهید. همان طور که در تصویر زیر می بینید نوع فایل PDF و فایل DOCX از همدیگر با آیکن های هر کدام جدا شده و قابل تفکیک برای کاربران وب سایت می باشد.

نوشته افزودن آیکن به فایل پیوست شده در وردپرس اولین بار در پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.