دیجی اسکریپت

افزونه صفحه ساز رایگان وردپرس Site Editor | دیجی اسکریپت

افزونه صفحه ساز رایگان وردپرس Site Editor
[ad_1]

احتمالاً تا کنون نام صفحه ساز به گوشتان خورده باشد  امروز در بیست اسکریپت قصد داریم یکی دیگر افزونه های که به این منظور ایجاد شده اند را به شما معرفی کنیم. Site Editor یکی از حرفه ای ترین و قدرتمندترین افزونه ها برای ایجاد صفحه وب بدون نیاز به کد است. شما با استفاده از این افزونه قادر هستید به سادگی از بخش front end سایت، فقط با کشیدن و رها کردن (drag and drop) ماژول ها وب سایت وردپرسی خود را ایجاد کنید. همچنین در این بخش می توانید وب سایتی که از قبل ایجاد کرده اید را نیز ویرایش کنید. به عنوان دیگر شما حتی اگر از کد نویسی سر رشته ای هم نداشته باشید با استفاده از افزونه صفحه ساز Site Editor می توانید با استفاده از ماژول ها وب سایت وردپرسی خود را ایجاد کنید.

 

ویژگی های ایجاد صفحه وب با Site Editor

همان طور گفته شد افزونه وردپرس Site Editor یکی از بهترین و کاربرپسند ترین افزونه ها برای ایجاد صفحه وب بدون نیاز به کد است. البته ویژگی های این افزونه به همین جا ختم نمی شود از قابل ذکر ترین ویژگی افزونه Site Editor می توان به ویرایش و ساخت قالب وب سایت وردپرس به صورت ویژوال و بصری اشاره کرد. در واقع اگر شما می خواهید  با کمترین کد نویسی و به سرعت یک وب سایت ایجاد کنید و در هر زمانی که لازم بود به سادگی تمام بخش های آن را ویرایش کنید این صفحه ساز می توان به درد شما بخورد. در ادامه بیشتر به ویژگی های افزونه صفحه ساز Site Editor خواهیم پرداخت.

 

ویژگی های افزونه Site Editor نسبت به سایر افزونه های مشابه   

  • می توانید یک تم کامل در ویرایش گر بصری ایجاد کنید.(برای اولین بار در وردپرس)
  • می توانید همه صفحه های وب سایت وردپرسی خود را ویرایش کنید.
  • اولین افزونه یک پارچه وردپرس با امکان ویرایش قالب و صفحه های وب سایت.
  • می توانید بدون خارج شدن از این ویرایش گر همه صفحه های وب سایت وردپرسی خود را ویرایش کنید.
  • می توانید بلافاصله، تنظیمات تعیین شده و همچنین تغیرات انجام شده را در وب سایت خود مشاهده کنید.
  • می توانید تنظیمات را به طور اختصاصی برای هر کدام از صفحات وب سایت خود انجام دهید.
  • همچنین دارای گزینه فریم ورک یک پارچه برای ماژول ها به همراه تم با بیش از۳۰ تنظیمات متنوع.

 

ویژگی های دیگر افزونه Site Editor 

  • امکان استفاده شدن در وب سایت های رسپانسیو و واکنش گرا
  • دارای سازگاری با همه قالب های وردپرس
  • دارای امکان توسعه پیدا کردن توسط توسعه دهنگان وردپرس
  • همچنین دارای یک ویرایش گر خطی متن می باشد که شما را قادر می سازد متن را در هر جای از وب سایت خود قرار دهید و بلافاصله این ویرایش گر در همان جا ظاهر می شود و می توانید ویرایش را آغاز کنید.
  • یکی دیگر از ویژگی های این افزونه این است که شما می توانید با استفاده از گزینه های مختلف موجود در این افزونه به سادگی طراحی و دیزاین مورد نظر خود را ایجاد کنید.
  • وجود قابلیت کشیدن و رها کردن ماژول ها یا همان drag and drop

 

شروع کار با افزونه صفحه ساز Site Editor

پس از این که افزونه Site Editor را دانلود و نصب و فعال کردید مشاهده خواهید کرد که در بخش ویرایش گر نوشته ها و صفحه های وب سایت وردپرسی شما گزینه ای به نام Site Editor اضافه شده است شما می بایست برای شروع کار با افزونه Site Editor به روی این گزینه کلیک. حال همانند تصویری که در زیر همین متن مشاهده می کنید، شما قادر هستید ماژول ها و همچنین سطر و  ستون ها را به front end وب سایت خود بی افزائید و وب سایت وردپرسی خود را همان گونه که می خواهید طراحی کنید و همچنین در صورت نیاز آن را ویرایش کنید و در انتها مطالب خود را در آن جای گذاری کنید.

افزونه صفحه ساز رایگان وردپرس Site Editor

ویرایش مطالب در افزونه صفحه ساز Site Editor

و اما برای ویرایش، شما برای این که بتوانید مطالب خود را در این ویرایش گر، ویرایش کنید می بایست همانند تصویر زیر وارد بخش وایرایش گر متن شوید و مطلب خود را در آن جا تغییر دهید. همچنین برای تغییر چیدمان صفحه وب خود باید وارد بخش layout شوید و چیدمان مورد نظر خود را ایجاد کنید. و البته لازم به ذکر است که می توانید تنظیمات مربوط به کلاس اضافه، کد های Css سفارشی، رنگ، فونت، تنظیمات صفحه و قالب را در همین بخش انجام دهید.

افزونه صفحه ساز رایگان وردپرس Site Editor

به همین سادگی با استفاده از افزونه Site Editor و بدون نیاز به کد توانستیم صفحه وب ایجاد کنیم و این امکان را نیز دازیم که درهرزمان بتوانیم آن را ویرایش کنیم.

نوشته افزونه صفحه ساز رایگان وردپرس Site Editor اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.