دیجی اسکریپت

افزونه لایک مطالب وردپرس WTI Like Post | دیجی اسکریپت

افزونه لایک مطالب وردپرس WTI Like Post
[ad_1]

استفاده از ابزار پسندیدن مطالب یا به اصطلاح لایک کردن در سایت های مختلفی و به شکل های مختلفی رواج پیدا کرده است که رایج ترین آن استفاده از امتیاز دهی می باشد که کاربران از ۵ امتیاز می توانند به مطالب سایت شما امتیاز دهند؛ شیوه ای دیگر که می توان در سایت استفاده کرد، استفاده از لایک مطالب و تنها با دو آیکن پسندیدن و نپسندیدن می باشد و دیگر نمی توان یک امتیاز کلی از مطلب را بدست آورد.

 

شاید شما نیز از آن دسته از کاربرانی باشید که نیاز به استفاده از ابزار لایک مطالب در سایت وردپرسی خود داشته باشید  در این مطلب قصد معرفی افزونه ای را برای شما کاربران وردپرس داریم که توسط آن قادر به نمایش ابزار لایک مطالب در سایت وردپرسی خود خواهید بود  در ادامه با ما و آموزش ایجاد لایک مطالب وردپرس با افزونه وردپرس WTI Like Post همراه باشید.

 

افزونه لایک مطالب وردپرس WTI Like Post

 

آموزش ایجاد لایک مطالب وردپرس با افزونه WTI Like Post

افزونه WTI Like Post یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای وردپرس می باشد که به شما کاربران وردپرسی اجازه ایجاد و استفاده از ابزار پسندیدن مطالب یا همان لایک مطالب در سایت وردپرسی خود را می دهد و توسط آن به راحتی می توانید میزبان کیفیت مطالب خود را از نظر کاربران به سایر کاربران نمایش دهید. برای استفاده از این افزونه ابتدا اقدام به نصب آن از طریق مخزن وردپرس و یا بخش افزودن افزونه در پیشخوان سایت وردپرسی خود نمایید.

 

افزونه لایک مطالب وردپرس WTI Like Post

 

این افزونه تنظیمات خاصی ندارد و می توانید مطابق تصویر بالا آن را تنظیم کنید.

نتیجه گیری : استفاده از لایک مطالب و امتیاز دهی به مطالب در سایت های مختلف می تواند کمک بسیاری به کاربران آن سایت در زمینه بررسی کیفیت مطالب نماید و در صورت رضایت کاربران دیگر، برخی دیگر از کاربران نیز می توانند از آن مطلب استفاده نمایند که در این مطلب با استفاده افزونه WTI Like Post به شما کاربران محترم آموزش دادیم.

این نوشته افزونه لایک مطالب وردپرس WTI Like Post برای اولین بار در بیست اسکریپت منتشر شده است.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.