دیجی اسکریپت

افزونه لیست علاقه مندی ووکامرس | woocommerce wishlist | دیجی اسکریپت

افزونه لیست علاقه مندی ووکامرس | woocommerce wishlist
[ad_1]

برای همه ما پیش آمده است ، زمانی که در حال چرخ زنی در سایتی هستیم،‌ محصول یا محصولاتی را ببینم و آن لحظه امکان خرید آن را نداشته باشیم ولی تمایل داشته باشیم آن را به لیست خریدهای بعدی خودمون منتقل کنیم. اینجاست که ارزش افزونه لیست علاقه مندی های ووکامرس مشخص می‌شود.

شما می توانید با استفاده از این افزونه وردپرس لیست های علاقه مندی مشتریان خود را مشاهده نمایید و آمار مربوط به محبوب ترین محصولات خود در فروشگاه خود را مشاهده کنید.

چه اتفاقی می افتد اگر بتوانید تخفیف ویژه ای برای محبوب ترین محصول ارسال کنید؟ و بر این اساس، شما می توانید تبلیغات و تخفیف های ویژه ای ایجاد کنید تا مشتریان خود را وفادار کرده و آنها را ترغیب کنید تا محصولی را که دوست دارند خریداری کنند.

یکی از قابلیت های خود افزونه YITH WooCommerce Wishlist Premium امکان تعیین مکان قرارگیری دکمه افزودن به لیست علاقه مندی ها هست که در تنظیمات افزونه شما میتوانید این شخصی سازی را با دلخواه خودتان انجام دهید.

همچنین می توانید با قرار دادن دکمه حذف از لیست علاقه مندی ها امکان جالبی را برای مشتریان خود فراهم کنید که مدیریت بهتری روی لیست محصولاتی که برای خود ذخیره می کنند در طول استفاده از سایت شما داشته باشند

برخی از ویژگی های افزونه YITH WooCommerce Wishlist Premium :

 

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.