دیجی اسکریپت

افزونه نمایش اطلاعیه در وردپرس Simple Notices | دیجی اسکریپت

افزونه نمایش اطلاعیه در وردپرس Simple Notices
[ad_1]

شاید شما در برخی ار سایتهای محبوب شاهد نمایش اعلامیه هایی به کاربران بوده باشید که کاربر میتواند از طریق دکمه بستن، اعلامیه را ببندد. این اعلامیه ها به سادگی می توانند برای نمایش اطلاعیه های مهم یا ویژگی های جدید در وردپرس یا خوش آمدگویی به کاربران جدید مورد استفاده قرار گیرند. آنها همچنین تعامل بین کاربر و سایت را بهبود می بخشند. حال به شما نشان میدهیم که چگونه این اعلامیه های ساده را در وردپرس ایجاد نمایید.

notification

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعالسازی افزونه simple notices است. بعد از فعالسازی این افزونه یک آیتم منوی جدید با برچسب Notices به نوار مدیریتی وردپرس اضافه خواهد شد. برای نشان دادن یک اطلاعیه جدید در سایت، باید ابتدا وارد قسمت Notices و سپس Add New screen شوید. اضافه کردن یک اطلاعیه جدید به سادگی اضافه کردن یک نوشته جدید در وردپرس است.

شما می توانید یک عنوان برای اطلاعیه خود داشته باشید و متن آنرا در ویرایشگر پست اضافه کنید. شما می توانید از همه گزینه های فرمت در دسترس استفاده کنید. حتی می توانید در اطلاعیه خود لینک داشته باشید. این افزونه به شما امکان انتخاب ۵ رنگ برای بخش اطلاعیه می دهد. (آبی، قرمز، نارنجی، سبز، خاکستری)

نوشته افزونه نمایش اطلاعیه در وردپرس Simple Notices اولین بار در پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.