دیجی اسکریپت

افزونه وردپرس نماشا | افزونه نماشا برای وردپرس | دیجی اسکریپت

افزونه وردپرس نماشا | افزونه نماشا برای وردپرس
[ad_1]

افزونه نماشا برای وردپرس

۵ (۱۰۰%) ۹ votes

امروزه بکارگیری فایل‌های ویدیویی در میان محتواهای متنی در برگه‌های وب‌سایت‌ها رشد چشم‌گیری داشته است چراکه همواره کاربران بیشتر از اینکه تمایل به خواندن متون را داشته باشند، دوست دارند محتوای مورد نیاز خود را بصورت ویدیو تماشا کنند اما از سوی دیگر مدیران وب‌سایت‌ها تمایل چندانی به بکارگیری فایل‌های تصویری در صفحات وب خود ندارند، چراکه این فایل‌ها از حجم بالایی برخوردار هستند و باعث پُرشدن فضای دیسک هاست می‌شوند.

در این نوشته از وبلاگ هاستینگ ماندگار وب، افزونه وردپرس نماشا را به شما دوستان گرامی معرفی خواهیم کرد که به کمک این افزونه وردپرس می‌توانید فایل‌های تصویری خود را که در سایت نماشا آپلود کرده‌اید، به‌راحتی در سایت وردپرسی خود به نمایش بگذارید، لازم است بدانید سایت نماشا پس از سایت آپارات، دومین سرویس اشتراک ویدیو رایگان است که امکانات فراوانی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

افزونه نماشا وردپرس

برای این‌که بتوانید ویدیوهای خود یا دیگران را از سایت نماشا در سایت وردپرسی خود به نمایش بگذارید، نخست باید افزونه نماشا برای وردپرس را از اینجا دریافت کنید.

پس از فعال‌کردن افزونه نماشا در وردپرس، آیکون نماشا به ادیتور وردپرس‌تان اضافه خواهد شد که برای قرار دادن ویدیو در نوشته و یا برگه می‌بایست روی آن کلیک کنید و در پنجره باز شده شناسه یا همان آیدی ویدیو را درون فیلد مربوطه قرار دهید. برای نمونه در ویدیوی زیر، آیدی، U6TcQXNP می‌باشد:

https://www.namasha.com/v/U6TcQXNP

همچنین در پنجره باز شده دو گزینه با نام‌های واکنش‌گرا و اندازه دلخواه تماشا می‌کنید که در صورت پُر کردن تیک گزینه واکنش‌گرا پلیر ویدیو در دستگاه‌های گوناگون به‌درستی نمایش داده خواهد شد و در صورت پُر کردن تیک اندازه دلخواه، می‌توانید اندازه مورد پسند خود را برای نمایش پلیر وارد کنید.

همچنین از افزونه وردپرس نماشا بصورت شورت‌کد نیز می‌توانید استفاده کنید:

[namasha id="U6TcQXNP"]

[namasha id="U6TcQXNP" responsive="true" width="600" height="450" style="margin: 15px; padding: 7px"]

کانال تلگرام ماندگار وب

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.