دیجی اسکریپت

افزونه ووکامرس پرداخت قیمت دلخواه کاربران YITH WooCommerce Name Your Price Premium | دیجی اسکریپت

افزونه ووکامرس پرداخت قیمت دلخواه کاربران YITH WooCommerce Name Your Price Premium
[ad_1]

در اکثر فروشگاه های اینترنتی روند سفارش و خرید محصول به این صورت است که تیم فروش قیمت های مشخص و ثابتی را برای محصولات تعریف می کنند و مشتریان باید مبلغ مشخص شده را برای خرید، واریز کنند. اما شاید برایتان جالب باشد که در برخی فروشگاه ها قابلیت پیشنهاد قیمت دلخواه وجود داردبه این صورت که کاربران قیمت پیشنهادی خود برای محصول را درقالب یک درخواست ارسال می کنند و تیم فروشگاه آن را مطالعه و بررسی می کنند و در نهایت با توافق سفارش تکمیل می شود.

 

افزونه ووکامرس پرداخت قیمت دلخواه کاربران YITH WooCommerce Name Your Price Premium

 

YITH WooCommerce Name Your Price Premium یک افزونه ووکامرسی بسیار حرفه ای جالب درزمینه پیشنهاد قیمت خرید محصول توسط کاربران می باشد که با استفاده از آن می توانید یک فیلد پیشنهاد قیمت برای محصولتان انتخاب کنید. این افزونه مانند فروش مزایده ای می باشد اما رقابتی در کار نیست همه به محصول مورد نظرشان دست پیدا میکنند. فرض کنید یک فروشگاه صنایع دستی داریم و طراحان و سازنده ها تصمیم میگیرند قیمت را برعهده مشتریان بگذارند، مدیران فروشگاه یک محدوده حداقل و حداکثر برای محصولات مشخص می کنند و مشتری مبلغ مورد نظرش را ارسال میکند تا توسط مدیران تایید شود سپس به فروش برسد. با این افزونه میتوان محبوبیت بالایی درمیان فروشگاه های اینترنتی کسب کرد!

 

راهنمای استفاده از افزونه ووکامرس پرداخت قیمت دلخواه کاربران YITH WooCommerce Name Your Price Premium

پس از نصب افزونه، در قسمت yith plugins گزینه ای به نام “قیمت مورد نظر” را پیدا می کنید که می توانید عنوان سفارشی خود را وارد کنید. حال با مراجعه به بخش اطلاعات محصول گزینه ای به نام “name your price” را مشاهده خواهید کرد، با فعال کردن این گزینه افزونه برای شما فعال و بر روی صفحات نمایش محصولات اعمال می شود.

 

ویژگی های افزونه ووکامرس پرداخت قیمت دلخواه کاربران YITH WooCommerce Name Your Price Premium :

  • راه اندازی آسان
  • قابلیت تعیین محدوده قیمت
  • امکان سفارشی سازی متن های نمایشی
  • دارای تنظیمات ساده
  • فعالسازی روی تمام محصولات با یک کلیک
  • و…

نوشته افزونه ووکامرس پرداخت قیمت دلخواه کاربران YITH WooCommerce Name Your Price Premium اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.