دیجی اسکریپت

افزونه پشتیبانی از تیکت های مشتریان - پیکربندی سرویس گیرنده در وردپرس | دیجی اسکریپت

افزونه پشتیبانی از تیکت های مشتریان – پیکربندی سرویس گیرنده در وردپرس
[ad_1]

 

مشتریان سایت شما می توانند از طریق ایمیل یا با استفاده از فرم تماس  با شما در ارتباط باشند. شما می توانید به ایمیل ها پاسخ دهید و بعد، مشترهای شما می توانند به صورت سریع پاسخ را دریافت کنند.  افزونه Helpdesk Catchers  یک حساب کاربری خارجی POP3 / IMAP را به صورت منظم، پیام های ایمیل را بازیابی و آنها را به تیکت تبدیل می کند.

  • پاسخ های ذخیره شده (از قبل آماده شده)

با افزونه Helpdesk Catchers می توانید وقت خود را مدیریت کنید به این معنی که شما می توانید پاسخ هایی ذخیره شده ایجاد کنید. و زمانی که شما به سوالاتی به صورت متداول جواب می دهید. همان جواب ها می توانند در هر نوع ارتباط با مشتری مورد استفاده قرار بگیرند. از پرس و جو ، درخواست ، حمایت و..

  • دارای فیلتر فید مکالمه

شما می توانید تمام گفتگوها را در صفحه تیکت برای سازمان راحتر فیلتر کنید. گفتگوهای تصفیه به شما اجازه می دهد پیام های گفتگو را به صورت انتخابی توسط نویسنده و وضعیت  آن مشاهده کنید.

  • یادداشت های خصوصی

نظرات عمومی می تواند توسط هر کسی که به این تیکت دسترسی دارد خوانده شود. و شما همچنین می توانید نظرات خصوصی به تیکت اضافه کنید.

  • موضوعات سفارشی (افزونه اضافه نشده است)

شما می توانید بیشترین درخواست مورد نیاز از مشتریان را به راحتی توسط فیلدهای سفارشی دیگری در هر فرم تماس خود قرار دهید.

  • سازنده فرم تماس (شامل افزودنی نیست)

فرم تماس کاملا قابل تنظیم و سفارشی سازی است .  یعنی شما از طریق کدهای کوتاه می توانید فرم های متعدی را ایجاد و آنها را مدیریت کنید. و برای جلوگیری از پیام های اسپم از Google reCaptcha استفاده شده است.

یک لیست ساده از تاریخ و زمان درخواست اختصاص داده شده است. و همچنین وضعیت هر تیکت و کلیه فعالیت ها را به صورت سریع به شما نشان می دهد.

  • پایان بخش برای مشتریان

مشتریان شما می توانند تمام تیکت های قدیمی یا فعلی را ببینند و همچنین از طریق ایمیل با کلیک بر روی شماره تیکت پیامی ارسال کنند یا آنها را پایان دهند. و همه تصویر تیکت در همان صفحه و همچنین در ایمیل مشتریان در دسترس خواهد بود.

  • پاسخ خودکار و پست الکترونیکی

شما می توانید پیام خود را با قالب و ظاهری مناسب برای مشتری تنظیم و آماده کنید. و می توانید از لوگو ،امضا یا هر چیز دیگه ای که بخواهید استفاده کنید.

  • صادر کردن تیکت ها

هر زمان که بخواهید گزارش های سفارشی یا ارائه برای مدیر را ایجاد کنید می توانید لیست بلیط های خود را به CSV صادر کنید.

«Help Catcher» –   یک کد جاسازی ساده است که می توانید به وبسایت خود اضافه کنید، که مشتریان را قادر می سازد تا بدون خروج از صفحه با شما تماس بگیرند. و همچنین شما می توانید  زمینه، رنگ زمینه، متن گفتگو را انتخاب کنید و برای جریان جدید درخواست های مشتریان آماده شوید.

افزونه Helpdesk شامل کارت های مشتری می باشد. در صفحه تیکت،شما می توانید اطلاعات مشتریان را با برچسب ها، اطلاعات تماس و تیکت قبلی مشتری مشاهده کنید.

  • دسته بندی تیکت ها (شامل افزودنی نیست)

شما می توانید فیلد دسته بلیط را در فرم تماس اضافه کنید و یک مدیر شخصی برای هر دسته ایجاد کنید. در این مورد، اعلان در مورد بلیط جدید به یک مدیر مشخص ارسال خواهد شد. این یک گزینه مناسب برای جدا کردن تیکت ها  بدون هیچ گونه تلاش خواصی است.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.