دیجی اسکریپت

افزونه WordPress WhatsApp Support – پشتیبانی با واتس آپ در وردپرس | دیجی اسکریپت

افزونه WordPress WhatsApp Support – پشتیبانی با واتس آپ در وردپرس
[ad_1]

افزونه WordPress WhatsApp Support از افزونه های کاربردی وردپرس برای پشتیبانی کاربران است،این افزونه امکان پشتیبانی کاربران در وردپرس با  اپلیکیشن WhatsApp را فراهم می نماید.

در این افزونه ،یک دکمه با شخصی سازی ها در کنار وب سایت شما برای پشتیبانی قرار می دهد که یک سیستم نیمه حرفه ای چت را برای شما فراهم می کند و شما با استفاده از واتس آپ به راحتی می توانید پشتیبانی خوبی برای کاربران خود فراهم کنید.

شما می توانید رنگ بندی دلخواه خودتان را روی سیستم چت پیاده سازی کنید یااینکه بخش های مختلف متن ها و متن دکمه را تغییر دهید.این افزونه دارای استایل های از پیش تعریف شده برای شما است که می توانید به دلخواه خودتان از آنها استفاده کنید.

این افزونه محدودیتی در پشتیبانی مخاطبین ندارد و شما به راحتی می توانید برای همیشه از این افزونه استفاده کنید،ضمن اینکه سیستم پشتیبانی که در کنار سایت برای شما فراهم می کند در تمامی نمایشگرهای استاندارد به خوبی کار می کند و اصطلاحاً واکنش گرایی بالایی دارد.

قابلیت دیگه ای که در افزونه WordPress WhatsApp Support قابل ذکر است اینکه شما می توانید از این افزونه در سایت های فروشگاهی که از ووکامرس استفاده می کنند به راحتی استفاده کنید.این نکته برای شما قابل شخصی سازی است که می توانید برای ووکامرس فعال یا غیرفعال کنید.

نکته : اگر شما بخواهید علاه بر واتساپ از دیگر دکمه های تماس هم در سایت خودتان به صورت یکجا استفاده کنید،پیشنهاد ما به شما استفاده از افزونه Contact Us all in one button است.در این افزونه شما می توانید برای سایت خودتان چندین دکمه تماس با طراحی های دلخواه را پیاده سازی کنید.

برخی از ویژگی های افزونه WordPress WhatsApp Support :

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.