دیجی اسکریپت

انتخاب بهترین برچسب برای مطلب در وردپرس با افزونه WP Keyword Suggest | دیجی اسکریپت

انتخاب بهترین برچسب برای مطلب در وردپرس با افزونه WP Keyword Suggest
[ad_1]

برچسب ها یا tags یکی از بخش های مفید و موثر در افزایش بازدید و در نهایت رتبه سایت شما می باشند که می توانید با استفاده از آنها، از چندین کلمه کلیدی برای جذب بازدید کننده در سایت استفاده نمایید. یکی از مشکلاتی که بسیاری از مدیران و نویسندگان مطالب سایت ها با آن روبرو هستند، مشکل انتخاب برچسب های موثر، مفید و صحیح می باشد که باید با مطلب شما کاملا مرتبط باشند و همچنین در انتخاب آنها نیز باید زکاوت به خرج داد تا بهترین کلمات کلیدی را برای جذب حداکثر بازدیدکننده استفاده نمود.

 

در این مطلب قصد معرفی افزونه وردپرس را داریم که توسط آن قادر به ایجاد برچسب های مفید و حرفه ای در سایت وردپرسی خود خواهید بود تا با انتخاب برچسب های بهینه بتوانید بازدید مناسبی برای سایت وردپرسی خود دریافت نمایید. در ادامه با ما و آموزش ایجاد برچسب های حرفه ای وردپرس با افزونه WP Keyword Suggest همراه باشید.

انتخاب بهترین برچسب برای مطلب در وردپرس با افزونه WP Keyword Suggest

آموزش ایجاد برچسب های حرفه ای وردپرس با WP Keyword Suggest

افزونه WP Keyword Suggest یک افزونه حرفه ای برای وردپرس می باشد که توسط آن قادر به ایجاد برچسب های حرفه ای خواهید بود و با ایجاد برچسب های بهینه قادر به جذب بازدیدکننده بیشتری از موتور های جستجو نظیر گوگل خواهید بود.

 

برای استفاده از این افزونه ابتدا از طریق مخزن وردپرس و یا بخش افزودن افزونه در پیشخوان اقدام به نصب و فعال سازی آن نمایید. پس از نصب در بخش پیشخوان گزینه ای به نام WP Keyword Suggest در بخش ارسال نوشته مشاهده می شود که با وارد کردن یک کلمه می توانید کلمات پیشنهاد را در بخش برچسب یا عنوان انتخاب کنید:

انتخاب بهترین برچسب برای مطلب در وردپرس با افزونه WP Keyword Suggest

همچنین در بخش تنظیمات > WP Keyword Suggest می توانید حداکثر کارکتر درج شده در این بخش را انتخاب کنید.

نتیجه گیری: ایجاد برچسب های بهینه در وردپرس موضوعی مهم و حائز اهمیت می باشد که در این مطلب اقدام به آموزش ایجاد برچسب های حرفه ای وردپرس با افزونه WP Keyword Suggest نمودیم.

نوشته انتخاب بهترین برچسب برای مطلب در وردپرس با افزونه WP Keyword Suggest اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.