دیجی اسکریپت

انتقال کاربران در وردپرس از سایتی به سایت دیگر | دیجی اسکریپت

انتقال کاربران در وردپرس از سایتی به سایت دیگر
[ad_1]

انتقال کاربران در وردپرس از سایتی به سایت دیگر

انتقال کاربران در وردپرس

آیا می خواهید کاربران وردپرسی خود را از یک سایت به سایت دیگری درون ریزی و برون ریزی کنید؟ این روش زمانی می‌تواند واقعا مفید شود که شما میخواهید چندین سایت را با هم ادغام کنید و به طور خودکار تمامی کاربران را از وب سایت موجود انتقال دهید. در این آموزش، ما به شما نحوه درون ریزی و برون ریزی کاربران وردپرس را توضیح خواهیم داد. حتی میتوان از مشتریان فروشگاه خود هم خروجی گرفت.

چرا و چه زمانی ممکن است نیاز به انتقال کاربران در وردپرس داشته باشیم؟

در حالی که چندین مورد استفاده برای درون ریزی و برون ریزی کاربران وردپرس وجود دارد، شایعترین سناریوها زمانی که نیاز به ورودی و خروجی کاربران دارید عبارتند از:

  • هنگامی که یک وب سایت را خریداری می کنید و می خواهید محتوای و پایگاه کاربر را ادغام کنید.</</li
  • وقتی میخواهید دو سایت را ادغام کنید و محتوای و پایگاه کاربر خود را ادغام کنید.</</li
  • وقتی میخواهید تمام کاربران را به لیست ایمیل یا CRM خود وارد کنید.

در سایت های بزرگ چند نویسنده یا سایت عضویت در وردپرس، هر پروفایل کاربری دارای تن داده های مفید (مانند عکس پروفایل، اطلاعات زیست محیطی، لینک های اجتماعی، و بیشتر) هستند. در حالی که شما مطمئنا می توانید از آنها بخواهید مشخصات خود را بازسازی کنند، ناخوشایند و یک تجربه ایده آل کاربری نیستند.

برون ریزی کاربران در وردپرس

در این مرحله کافیه فقط افزونه Import Export WordPress Users را نصب و فعال کنید. پس از فعال سازی افزونه، روی منو کاربران> User Import Export در پیشخوان وردپرس کلیک کنید و وارد صفحه تنظیمات افزونه شوید.

در این صفحه، شما باید یک نقش کاربر را برای برون ریزی از وب سایت خود انتخاب کنید، فیلدهایی را که می خواهید با کاربر برون ریزی کنید و موارد دیگر را انتخاب کنید. به طور پیش فرض از تمام فیلدهای کاربر خروجی گرفته می شود. اگر نمی خواهید یک مورد خاص را برون ریزی کنید، از بخش column  تیک آن را بردارید.

سپس در نهایت، روی دکمه Export کلیک کنید. سپس یک فایل برون ریزی CSV  در سیستم شما ذخیره خواهد شد. اکنون شما می توانید از این فایل برای درون ریزیکاربران به سایت دیگری در وردپرس استفاده نمایید.

درون ریزی کاربران در وردپرس

در این مرحله نیز نیاز به افزونه که در بالا معرفی کردیم، دارید. اطمینان حاصل کنید که این افزونه در سایتی که قصد درون ریزی کاربران را دارید نصب و فعال شده باشد.

سپس، وارد صفحه کاربران> User Import Export شوید و روی دکمه “Import Users” کلیک کنید. در این قسمت، روی دکمه browse کلیک کرده و فایل CSV که در بالا روی سیستم شما ذخیره شد را انتخاب و روی دکمه Upload file and import کلیک کنید.

پس از انجام این کار، یک پیام موفقیت آمیز با جزئیات کامل در مورد تعداد کاربران وارد شده، پیام وضعیت مشاهده خواهید کرد. به علاوه، این افزونه نه تنها کاربران را درون ریزی می کند، بلکه به طور خودکار نقش کاربر را به آنها اختصاص داده و سایر تنظیمات پروفایل را پر می کند.

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.