دیجی اسکریپت

اواسط اندازه شرکت ها با استفاده از DRaaS پیش بینی به تسلط بر DRaaS بازار بیش از دوره پیش بینی | دیجی اسکریپت

اواسط اندازه شرکت ها با استفاده از DRaaS پیش بینی به تسلط بر DRaaS بازار بیش از دوره پیش بینی
[ad_1]

اواسط اندازه شرکت ها با استفاده از DRaaS اختصاص بیشترین سهم بازار در سال ۲۰۱۶ با توجه به افزایش شرایط اقتصادی بهتر قابلیت در کاهش هزینه زیرساخت امن, سریع, بهبود, افزایش فشارهای نظارتی و بهبود بازیابی فاجعه & تداوم کسب و کار. یک تکنولوژی پیشرفته را کاهش اهمیت اقتصاد مقیاس و منجر به رشد بالقوه برای اواسط اندازه شرکت ها به رشد در سطح جهانی است. بسیاری از شرکت ها در حال حاضر ارتقاء مهارت های مدیریت و فناوری پایه به رقابت با شرکت های بزرگ. مشکلات مختلف مانند سیستم’s توفنده شبکه نفوذ و دیگران می تواند رخ دهد به علت بلایای طبیعی یا انسانی ناشی از بلایای طبیعی است. این نیز ممکن است منجر به از دست دادن داده ها و همچنین از دست دادن مالی. اواسط اندازه شرکت ها در حال حاضر سرمایه گذاری به ابر مبتنی بر DRaaS برای برگشت سریع به بالا و برای محافظت از خود و داده های کسب و کار. DRaaS نه تنها ارائه می دهد بازیابی اطلاعات, حفاظت, اما همچنین تضمین کامل تداوم کسب و کار برای اواسط اندازه شرکت. افزایش جمعیت در سطح جهان در حال گسترش صنعتی تابعه توسط دولت برای شروع یو پی اس, توانایی اتخاذ فناوری و بهبود استفاده از سرمایههای انسانی و سرمایه را افزایش تقاضا برای اواسط اندازه شرکت ها در سطح جهانی و افزایش رشد DRaaS بازار است.

اواسط اندازه شرکت ها با استفاده از DRaaS به دست آورده اند محبوبیت بالا در مناطق در حال توسعه مانند آمریکای شمالی و اروپا با توجه به افزایش پذیرش عمومی و سازمان های دولتی و تصویب صورت های مختلف توسط دیگر کاربران نهایی. مثلا فدرال مدیریت امنیت اطلاعات عمل می کنند (FISMA) یک قانون است که اختصاص سازمان های مختلف با مسئولیت ها به داده ها امن در دولت فدرال است. آنها را ساخته اند یک چارچوب برای حفاظت از اطلاعات دولت در برابر هر گونه طبیعی و یا انسان ساخته شده را انتخاب کنید. علاوه بر انگلستان و دیگر کشورهای اروپایی نیز شاهد روند افزایش برای DRaaS با توجه به افزایش حمایت دولت و افزایش آگاهی از نقض داده ها و از دست دادن داده ها بازدارندگی. DRaaS نیز به طور فزاینده به دست آوردن محبوبیت در منطقه آسیا و اقیانوسیه. این تغییرات چشمگیر در توسعه اقتصادی صنعتی شدن سریع در حال رشد تعداد کوچک و متوسط اندازه شرکت و بالا تصویب ابر مبتنی بر خدمات منجر به افزایش استفاده از DRaaS.

تولید کنندگان مختلف در حال برنامه ریزی برای اعمال مختلف فن آوری های نوین برای به دست آوردن مشتری’s توجه و افزایش حضور در بازار. اما بازیکنان بزرگ در بازار مانند Amazon Web Services SunGard در دسترس بودن خدمات و آی بی ام شرکت کرده اند استفاده از استراتژی های مختلف برای پاسخگویی به افزایش تقاضا برای DRaaS بازار است . تاسیس شرکت باید به تصویب پیشرفت های تکنولوژیکی مشارکت و ادغام و گسترش جغرافیایی خود را به عنوان استراتژی رشد برای تقویت حضور خود در بازار است. برای مثال در اکتبر سال ۲۰۱۶ VMware و خدمات وب سایت آمازون اعلام کرده اند اتحاد استراتژیک جدید برای توسعه یکپارچه و ترکیبی ارائه خواهد شد که ارائه به مشتریان با نرم افزار کامل-تعریف مرکز داده (SDDC). VMware ابر در AWS کمک خواهد کرد مشتریان در حال اجرا برنامه های کاربردی مختلف در سراسر VMware vSphere مبتنی بر خصوصی و عمومی hybrid cloud محیط. نیز در ماه جولای سال ۲۰۱۶ Sungard در دسترس بودن خدمات اعلام کرد Sungard به عنوان Cloud-based recovery for Amazon Web Services که ارائه خودکار بازیابی مجازی حجم کار در AWS cloud در کشورهایی مانند آمریکا و کانادا و انگلستان و اروپای غربی. اما شبکه پهنای باند مورد نیاز و عدم امنیت و انطباق ممکن است مانع رشد بازار است.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: در حوزه تحقیق و توسعه به خصوص غنی سازی عملا هر نوع و تعداد سانتریفیوژ را می‌توانیم بسازیم و به سطحی رسیده ایم که می‌توانیم آن‌ها را صنعتی کنیم. Source link

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.