دیجی اسکریپت

» ایجاد جدول در وردپرس با افزونه Data Tables

ایجاد جدول در وردپرس با افزونه Data Tables
[ad_1]

ایجاد جدول در وردپرس با افزونه Data Tables

ایجاد جدول در وردپرس توسط Supsystic

اگر قصد دارید جداول در سایت وردپرسی خود نمایش دهید، از افزونه Data Tables Generator by Supsystic استفاده کنید. در زیر امکانات و روش کار با افزونه را توضیح داده ام.

امکانات افزونه Data Tables Generator by Supsystic

  • جداول رسپانسیو، بدون نیاز به هیچ گونه کدنویسی
  • برون ریزی FrontEnd جدول
  • دیاگرام ها، نمودار، گراف ها
  • پشتیبانی از فرمول ها، پشتیبانی جداول HTML برای سلول های داده
  • فعال کردن عنوان، هدر و فوتر جدول
  • پشتیبانی از استایل Italic و Bold
  • تغییر رنگ سلول ها و فونت ها</</li

نحوه کار با افزونه Data Tables Generator by Supsystic

ابتدا افزونه را نصب و راه اندازی کنید، سپس منو جدیدی به نام Tables by Supsystic به بخش پیشخوان وردپرس اضافه میشود. روی افزودن جدول کلیک کنید و تعداد ردیف و ستون جدول را نوشته و روی create کلیک کیند.

سپس جدول ایجاد می شود، در صفحه بعدی در بخش تنظیمات میتوانید تیک عناصر جداول را بزنید، یک به یک عناصر را به جدول اضافه کنید. و روی تب پیش نمایش کلیک و تغییرات خود را مشاهده نمایید. در تب تنظیمات میتوانید بخشهایی از قبیل شرح، توضیحات، هدر، فوتر، سربرگ و فوتر ثابت، فرمت عددی، واحد پول و درصد و تاریخ را به جدول اضافه و به نمایش بگذارید.

حال روی تب ویرایشگر کلیک کنید و جدول خود را مقدار دهی کنید، تمامی سطر و ستون را پر کنید. در بخش ویرایشگر میتوانید ستون و سطر جدید اضافه کنید و یا آنها را حذف کنید. مقدار های جدول را به صورت توپر و کج نمایش دهید. رنگ متن و پس زمینه ردیف های جدول را تغییر دهید. همچنین میتوانید فرمول، تصویر، دیدگاه و نمودار درون جدول قرار دهید.

به علاوه میتوانید یک سری ردیف ها را انتخاب و در frontend سایت از دیدکاربران مخفی، حذف و یا به نمایش بگذارید. مثلا ردیف محاسبات را مخفی نمایید. و اندازه فونت و محل قرار گیری متون را مشخص کنید.همچنین از جدول ایجاد شده میتوان کپی گرفت و یا آن را حذف کرد.

در مرحله آخر شورتکد جدول ایجاد شده را کپی و در نوشته یا صفحه مورد نظر خود کپی و جایگذاری کنید. بدین حال، در تب css میتوان کدهای سفارشی برای استایل جدول بنویسید. برای امکانات بیشتر نسخه حرفه ای افزونه را تهیه کنید.

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.