دیجی اسکریپت

ایجاد خبرنامه ایمیلی در وردپرس با افزونه Newsletter | دیجی اسکریپت

ایجاد خبرنامه ایمیلی در وردپرس با افزونه Newsletter
[ad_1]

ایجاد خبرنامه ایمیلی در وردپرس با افزونه Newsletter

شما نظرتون چیه؟

ایجاد خبرنامه ایمیلی در وردپرس

ایجاد خبرنامه ایمیلی در وردپرس

خبرنامه یکی از مهم‌ترین عوامل سایت وردپرسی است که با آن می‌تونید اخبار مهم سایت، اعلانآموزش‌های جدید، آگهی تبلیغاتی و غیره را به گوش کاربران برسانید و آنها را از رویدادهای مهم سایتتان باخبر کنید. افزونه‌های کاربردی زیادی برای ایجاد خبرنامه در وردپرس موجود است، امروز شمارا با یکی از بهترین‌ها آشنا می‌کنم. این افزونه امکانات زیادی دارد و به‌راحتیمیتونید یک خبرنامه فارسی با طراحی فوق‌العاده برای کاربران محبوب خود ایجاد و ارسال کنید.

آموزش کار با افزونه Newsletter

در ابتدای کار افزونه را دریافت و نصب کنید. پس از فعال کردن افزونه، منو جدیدی تحت عنوان Newsletter به پیشخوان وردپرس اضافه می‌شود. این منو دارای چندین زیر منو است که مهم‌ترینها را مرور می‌کنیم. در ابتدا وارد بخش داشبورد افزونه شوید و در بالای صفحه روی new کلیک کنید.

ایجاد خبرنامه

بعد از بین قالب‌های موجود الگو موردنظرتان را انتخاب کنید. حال متن‌های دلخواه خبرنامه خود را در ویرایشگر جایگزین متون انگلیسی کرده و به سلیقه خودتان فرم خبرنامه را طراحی کنید.

انتخاب تم خبرنامه

بعد به زیر منو Settings and more برید. سه تب را مشاهده می کنید. در اولین تب، آدرس ایمیل و نام فرستنده که قصد دارید خبرنامه را برای کاربران ارسال شود را بنویسید. در ادامه در دو فیلد Return path و Reply to یک ایمیل معتبر وارد کرده تا کاربران به شما پاسخ دهند. در بخش Dedicated page میتونید صفحه فرم عضویت خبرنامه را ایجاد و انتخاب کنید.

تنظیمات افزونه خبرنامه

اکنون در تب دوم، ماکزیمم ایمیل در هر ساعت را مشخص کنید که در هر ساعت چه تعداد ایمیل ارسال شود. و در آخرین تب تنظیمات افزونه میتوان استایل های استاندارد را غیرفعال کرده و استایل سفارشی خودتان را جایگزین کنید. گزینه های دیگر را بررسی و در صورت نیاز آنها را تغییر دهید.

همچنین به زیر منو List building برید و در چهار تب موجود، تأیید هویت دومرحله‌ای یا جمع‌آوری ایمیل‌ها و ارسال پیام خوش آمد گویی عضویت خبرنامه، دریافت نوتیفیکیشن، نادیده گرفتن تأیید هویت دو مرحله‌ای، پیام اشترک خبرنامه، پیام و ایمیل خوش آمد گویی و پیام فعال‌سازی را نوشته و تنظیم کنید.

بعد به زیر منو newsletters رفته و خبرنامه‌هایی که ایجاد کردید را مشاهده، ویرایش و برای کاربران ارسال کنید.  و در آخر در زیر منو subscriber میتونید نام و اطلاعات اشخاصی که عضو خبرنامه شما شده‌اند را ببینید. اکنون پس از اتمام پیکربندی تنظیمات افزونه و واردکردن ایمیل و پیام‌ها خبرنامه موردنظرتان را ایجاد و ارسال کنید.

ازاین‌پس کاربران شما می‌توانند با پر کردن فرم عضویت خبرنامه، عضو خبرنامه سایت شما شده و از تمامی رویدادهای سایتتان باخبر شوند. راستی! اگر افزونه کامل‌تری برای ارسال خبرنامه می‌خواهید پیشنهاد می‌کنیم از مای میل فارسی استفاده کنید.

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.