دیجی اسکریپت

ایجاد سایدبار سفارشی برای هر صفحه در وردپرس | دیجی اسکریپت

ایجاد سایدبار سفارشی برای هر صفحه در وردپرس
[ad_1]

ایجاد سایدبار سفارشی برای هر صفحه در وردپرس

ایجاد سایدبار سفارشی برای هر صفحه در وردپرس

در تمامی قالب های وردپرس به صورت پیش فرض چند سایدبار موچود است، اما تا به حال دوست داشتید یک سایدبار اختصاصی و سفارشی به دلخواه خودتان به قالب اضافه کنید؟

پس با ما همراه باشید. با افزونه Easy Custom Sidebars به راحتی میتوان سایدبار سفارشی برای هر صفحه ایجاد و جایگزین سایدبار های پیش فرض قالب وردپرس کرد. یک افزونه کاربردی و قدرتمند و ساده است که تنها با چند کلیک ساده میتوان سایدبارهای سفارشی متنوعی را در سایت خود در صفحات مختلف نمایش داد.

مزیت افزونه این است که برای هر صفحه وردپرس میتوان یک سایدبار سفارشی ایجاد و نمایش داد. افزونه بدرد بخور و مفیدی است و به کار شما می آید.

نحوه کار با افزونه Easy Custom Sidebars

در ابتدا نیاز به نصب و فعال سازی افزونه دارید. سپس زیرمنو جدیدی به نام Theme Sidebars به منو نمایش در پیشخوان وردپرس اضافه می‌شود. وارد صفحه افزونه شده، و یک نام برای سایدبار سفارشی خود بنویسید و روی دکمه create sidebar کلیک کنید.

سپس در بخش Sidebar Properties سایدبار قالب را انتخاب و جایگزین با سایدباری که شما اکنون ایجاد کردید کنید. بعد در زیر، توضیحات مربوط به سایدبار را بنویسید. در سمت چپ صفحه تمامی قسمت های وردپرس را مشاهده می نمایید. هر بخشی را مایل هستید انتخاب و روی دکمه add to sidebar کلیک کنید.

ایجاد سایدبار سفارشی

با این کار انتخاب می کنید در چه بخش هایی یا صفحات وردپرس تنها سایدبار سفارشی شما نمایش داده شود. در آخر تغییرات را ذخیره کنید. حال هنگامی که وارد بخش نمایش> ابزارک ها شوید خواهید دید پس از کلیک کردن روی هر ابزارک نام سایدبار سفارشی شما نیز نمایش داده می شود، و میتوانید ابزارک های دلخواه تان را به آن سایدبار اضافه کنید.

اضتفه شدن سایدبار به ابزارک ها

به فرض مثال، صفحه هایی را که در بالا انتخاب کردم، هنگامی که وارد آن صفحات می شوم، تنها سایدبار سفارشی که ایجاد کردم را در آن صفحات خواهم دید و در مابقی صفحات همان سایدبار پیش فرض قالب وردپرس نمایش داده می شود.

با سایدبار سفارشی می توانید تعداد زیادی سایدبار سفارشی ایجاد کرده و هرسایدبار را به صفحات مختلف در سایت وردپرسی خود اختصاص دهید.

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.