دیجی اسکریپت

ایجاد فرم تماس با ما در وردپرس با افزونه Supsystic | دیجی اسکریپت

ایجاد فرم تماس با ما در وردپرس با افزونه Supsystic
[ad_1]

ایجاد فرم تماس با ما در وردپرس با افزونه Supsystic

ایجاد فرم تماس با ما در وردپرس با افزونه Supsystic

به طور حتم کاربران وردپرسی با افزونه فرم Contact Form 7 آشنایی کامل دارند و اکثر وب سایت ها از این افزونه خوب و قدرتمند استفاده میکنند. امروز قصد دارم یک افزونه کاربردی و حرفه ای دیگری به شما معرفی کنم و حق انتخاب را به عهده‌ی شما عزیزان میگذارم.

با افزونه Contact Form by Supsystic میتوانید یک فرم تماس با ما قدرتمند و ساده با ویرایشگر کشیدن و انداختن توسط  Supsystic ایجاد کنید. کار با افزونه ساده است، تنها با قرارا دادن یک شورتکد در صفحه یا نوشته میتوانید فرم تماس با ما را در وب سایت خود برای کاربران به نمایش بگذارید.

امکانات افزونه Contact Form by Supsystic

  • کشیدن و انداختن فرم ساز تماس با ما
  • طراحی فرم ساخته شده رسپانسیو حرفه ای
  • Google reCaptcha
  • فیلدها و فرمهای نامحدود
  • قراردادن فرم های پاپ آپ
  • فرم های اشتراک
  • فرم های نظرسنجی و بررسی
  • استدلال شرطی برای فیلدها
  • پشتیبانی چند زبانه

نحوه کار با افزونه Contact Form by Supsystic

در مرجله اول افزونه را دانلود، نصب و فعال سازی کنید طبق آموزش نصب افزونه در وردپرس ، پس از فعال سازی افزونه، گزینه جدیدی به نام Contact Form by Supsystic به پیشخوان وردپرس اضافه می شود.

سپس روی add new form کلیک کنید، در بخش Form Name نام فرم مورد نظر خود را بنویسید. و از بین فرم های آماده یکی از آنها را بر حسب نیازتان انتخاب و روی دکمه save کلیک کنید.

در مرحله صفحه show all forms را مشاهده میکنید، در این بخش چند تب وجود دارد که موارد اصلی را توضیح میدهم. در تب design اندازه فرم به صورت درصد یا پیکسل مشخص کنید. سپس رنگ بندی پس زمینه فرم را به صورت دلخواه خود در آورید. در پایین هر بخش فرم نمایش داده میشود.

تنظیمات افزونه

در تب بعدی فیلدهای فرم را تغییر و اضافه کنید. برای افزودن فیلد جدید روی add new field کلیک کنید. هنگامی که روی هر فیلد کلیک کردید یک پنجره جدید خواهید دید که در آن قسمت نام فیلدها را نوشته وتغییر دهید.

ویرایش فیلدهای فرم تماس با ما

در سومین تب، میتوان پیام پس ار ارسال فرم برای کاربران را تغییر دهید، و مشخص کنید پس از ارسال، فرم پنهان شود. در صورت نیاز پس از ارسال فرم لینک دلخواه را در باکس Redirect after submit بنویسید تا پس از ارسال به آن مسیر کاربران ریدایرکت شوند. و همچنین یک ایمیل جهت تست ارسال کنید. و در آخر اطلاعات تماس مخاطبین را ذخیره کنید.

تنظیمات ارسال فرم

حال که فرم را ایجاد کردید در بالای صفحه روی دکمه save کیلیک کنید. همانطور که مشاهده می نمایید، میتوان فرم های ایجاد شده را ذخیره، حذف و کپی و قبل از منتشر کردن دید. سپس در مرحله آخر شورتکد را کپی و در نوشته یا صفحه جایگذاری و فرم تماس با ما را در وب سایت خود مشاهده نمایید.

ذخیره فرم

در بخش Contact میتوان اطلاعات مخاطبین که پس از ارسال فرم برای شما ذخیره شده است را در این بخش دید. همچنین در بخش تنظیمات گزینه های موجود را بر حسب نیازتان تغییر و ذخیره کنید.

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.