دیجی اسکریپت

ایمیل مارکتینگ در وردپرس با افزونه AvangPress | دیجی اسکریپت

ایمیل مارکتینگ در وردپرس با افزونه AvangPress
[ad_1]

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی یکی از روش های بسیار عالی برای افزایش فروش خدمات و محصولات است که با افزونه AvangPress می توانید این امکان را برای وب سایت خود فراهم کنید. این افزونه با تمام پلاگین های وردپرس از جمله ووکامرس، انواع فرم سازها مانند فرم تماس ۷، WPForms و گراویتی فرم هماهنگ است و می توانید این امکان را فراهم کنید که با پر کردن فرم کاربران عضو خبرنامه شما بشوند.

 

ایمیل مارکتینگ در وردپرس با افزونه AvangPress

 

در این آموزش از بیست اسکریپت نحوه بازاریابی ایمیلی در وردپرس با افزونه AvangPress را آموزش خواهم داد.

 

ایمیل مارکتینگ در وردپرس

افزونه AvangPress یکی از افزونه های ایرانی ثبت شده در مخزن وردپرس است که برای راه اندازی سیستم ایمیل مارکتینگ می توانید از آن استفاده نمایید. برای استفاده از این افزونه، با کلیک روی دکمه زیر آن را از مخزن وردپرس دانلود کرده و سپس به کمک آموزش نحوه نصب افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی آن در وب سایت خود نمایید.

پس از نصب و فعال سازی افزونه AvangPress منوی با عنوان AvangPress در پیشخوان وب سایت شما ظاهر می شود که با کلیک روی آن به صفحه تنظیمات افزونه هدایت خواهید شد.

ایمیل مارکتینگ در وردپرس با افزونه AvangPress

همانطور که مشاهده می کنید برای استفاده از سرویس بازاریابی ایمیلی با کمک افزونه AvangPress، باید از وب سایت سازنده افزونه و ارائه دهنده خدمات ارسال ایمیل انبوه، به آدرس avangemail.com کلید API دریافت کنید.

 

پس در همین صفحه روی لینک Get your API key here کلیک کرده و در این سایت ثبت نام کنید. دقت کنید که برای ثبت نام باید حتما از آدرس ایمیل با پسوند دامنه خود استفاده نمایید.

 

پس از ثبت نام و دریافت کلید API، می توانید کار بازاریابی ایمیلی خود را شروع کنید.

ایمیل مارکتینگ در وردپرس با افزونه AvangPress

از قابلیت های دیگر این افزونه، امکان ساختن فرم در زیر منوی Form و نمایش آن با کمک شورت کد در قسمت های دلخواه سایت برای عضویت در لیست خبرنامه می باشد.

 

افزونه AvangPress به راحتی با تمام افزونه های ووکامرس، Easy Digital Downloads، BuddyPress، MemberPress و Events Manager هماهنگ می شود و با هر خرید کاربر به عضویت خبرنامه نیز در خواهد آمد.

 

تجربه نشان می دهد ۷۰ درصد کاربران پس از یکبار خروج از سایتتان دیگر به سایت وارد نمی شوند، پس از همین امروز برای یافتن لیست ایمیل کاربران خود و بازاریابی ایمیل اقدام نمایید.

نوشته ایمیل مارکتینگ در وردپرس با افزونه AvangPress اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.