دیجی اسکریپت

بازیابی اطلاعات در ویندوز و همچنین سیستم عامل مک – باران وب | دیجی اسکریپت

بازیابی اطلاعات در ویندوز و همچنین سیستم عامل مک – باران وب
[ad_1]

شما انسان هستند و کامپیوتر ماشینی است. هر دو شکست می تواند در هر زمان. شما ممکن است حذف هر گونه فایل به طور تصادفی. این سیستم ممکن است شکست بخورند و یا هارد دیسک ممکن است فاسد. در هر سه مورد شما ایستاده به از دست دادن اطلاعات با ارزش. شما باید بدانید که چگونه برای بازیابی چنین از دست داده است. رایج ترین سیستم عامل های ویندوز و Mac OS X. ما باید در حال حاضر روشهای بازیابی اطلاعات در هر یک از این سیستم عامل.

ویندوز:

– بررسی Recycle bin: معمولا فایل های حذف شده به سطل بازیافت. شما می توانید باز کردن recycle bin کلیک راست بر روی نام فایل و انتخاب ‘Restore’ گزینه است. این فایل را دوباره به محل اصلی آن است.

– جلوگیری از دسترسی به درایو: در مورد شما نمی پیدا کردن فایل در سطل بازیافت شما باید ذخیره و یا حذف هر چیزی از کامپیوتر شما. این افزایش شانس خود را برای بازیابی فایل.

– استفاده از برنامه های بازیابی اطلاعات: شما باید با استفاده از این برنامه ها برای بازیابی فایل های از دست رفته. شما می توانید با دانلود این برنامه ها از اینترنت است. شما نمی باید ذخیره بازیابی برنامه در درایو شما می خواهید برای بازیابی اطلاعات از: صرفه جویی در آن را به یک درایو تاثیر پذیری از دست دادن داده ها.

– مشخص کردن جستجوی خود را: نقطه بازیابی برنامه در دیسک, فایل قبل از حذف. شما می توانید با مشخص کردن نام فایل و یا دریافت یک لیست از تمام بازیابی فایل های.

– کامپیوتر خود را اسکن کنید: اجرای یک اسکن عمیق کامپیوتر شما می تواند کمک به شما در بازیابی داده ها.

– مرور فایل های خود را: یک بار اسکن بازده نتایج شما باید مرور فایل های خود را. شما می توانید بازگرداندن بسیاری از فایل های در این شیوه است.

سیستم عامل مک:

– زباله های خود را بررسی کنید در سطل زباله جعبه به طور تصادفی حذف فایل. شما می توانید بازگرداندن فایل از این محل به راحتی.

– آیا دسترسی به درایو: هنگامی که فایل های از دست رفته شما باید فورا متوقف صرفه جویی در و یا حذف هر چیزی بر روی کامپیوتر شما. شما خواهد بود قادر به بازیابی اطلاعات از دست رفته قبل از اینکه شما بازنویسی فایل.

– دانلود برنامه های بازیابی اطلاعات: این بهترین راه برای بازیابی هر گونه فایل های از دست رفته.
– بوت کردن کامپیوتر: برخی از برنامه های بازیابی نیاز به یک سیستم راه اندازی مجدد برای فعال کردن بازیابی فایل های پاک شده.

– اتصال بازیابی درایو: در هنگام استفاده از سیستم عامل مک شما باید برای اتصال یک درایو USB و استفاده از آن به عنوان مقصد برای فایل های بهبود.

– مشخص کردن تنظیمات اسکن: شما می توانید یک اسکن سریع و یا اسکن عمیق. یک اسکن عمیق ممکن است زمان. به این ترتیب, شما باید انجام اسکن سریع ، در مورد شما نمی بازیابی فایل, شما همیشه می توانید انجام اسکن عمیق.

– را انتخاب کنید که قابل بازیابی فایل ها: یک بار اسکن به پایان رسیده است شما می توانید انتخاب کنید که قابل بازیابی فایل ها از روی صفحه نمایش. شما باید با استفاده از گزینه پیش نمایش برای بررسی در صورتی که بهبودی کامل است.

– تکمیل بازیابی اطلاعات: در صورتی که شما باید برای بازیابی تعداد زیادی از فایل های شما باید بازیابی فایل های ضروری ، این می تواند جلوگیری از فساد از فایل های مهم خود را.

این فرایند برای بازیابی فایل های از دست رفته در هر دو ویندوز و Mac OS.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.